×
×

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) استان خراسان جنوبی
فرزندی که حساب بانکی مادرش راسرقت کرد

  • کد نوشته: 20171
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدپور گفت: با مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
    فرزندی که حساب بانکی مادرش راسرقت کرد
  • تبلیغ هدفمند

    بیرجند – بازار کسب کار آنلاین- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مادرش کرده بود.

    فرزندی که حساب بانکی مادرش راسرقت کرد
    فرزندی که حساب بانکی مادرش راسرقت کرد
    فرزندی که حساب بانکی مادرش راسرقت کرد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدپور گفت: با مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده انجام و مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

    رییس پلیس فتا خراسان جنوبی‌ گفت: تحقیقات و بررسی‌های پلیس حاکی از این بود که فرزند شاکی با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی از کارت و مشخصات حساب بانکی مادرش سوء استفاده کرده است.

    وی اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم فرزند شاکی است، مادر از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام کرد و پرونده به همراه مستندات مربوطه برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع شد.

    سرهنگ محمدپور گفت: والدین از در اختیار قرار دادن کارت بانکی حساب اصلی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز کارتی را با یک سقف مشخص وجه، در اختیار آنان قرار دهند.

    وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *