×
×

امام جمعه بجنورد:
بایدبرای ورزش بانوان فضاهایی مناسب فراهم شود

  • کد نوشته: 20248
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، دوشنبه در دیدار رییس فدراسیون ووشو و رییس انجمن کوراش کشور با وی اظهار داشت: ورزش قهرمانی عرصه مناسبی برای معرفی ارزش‌های دینی و میهنی به دنیا است به گونه ای که در عرصه ورزش هم برای سلامت جسم و روان و هم برای جهانی کردن ارزش‌های دینی و میهنی باید تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری کنیم.
    بایدبرای ورزش بانوان فضاهایی مناسب فراهم شود
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خصوص جزئیان این مطلب گفت: ورزش موجب سلامت جسم و روان است و ضروری است برای همه اقشار از جمله بانوان، مکان‌هایی مناسب برای ورزش کردن فراهم شود.

    بایدبرای ورزش بانوان فضاهایی مناسب فراهم شود

    بایدبرای ورزش بانوان فضاهایی مناسب فراهم شود
    بایدبرای ورزش بانوان فضاهایی مناسب فراهم شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، دوشنبه در دیدار رییس فدراسیون ووشو و رییس انجمن کوراش کشور با وی اظهار داشت: ورزش قهرمانی عرصه مناسبی برای معرفی ارزش‌های دینی و میهنی به دنیا است به گونه ای که در عرصه ورزش هم برای سلامت جسم و روان و هم برای جهانی کردن ارزش‌های دینی و میهنی باید تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری کنیم.

    وی افزود: در حقیقت با سیاستگذاری جهانی کردن ارزشهای دینی، علیرغم بهره مندی از فواید ورزش، ارزش‌های دینی و میهنی خود را نیز در قالب ورزش به دنیا می شناسانیم.

    حجت الاسلام نوری با اشاره به هدفمندی توصیه های پیامبر (ص) در حوزه ورزش، تصریح کرد: ورزش‌های شمشیرزنی، تیراندازی و سوارکاری که پیامبر (ص) به آن توصیه کرده است در عین ورزش بودن، جنبه دفاعی هم داشته است.
    امام جمعه بجنورد، یکی از راه‌های معرفی استان در کشور و دنیا را ورزش قهرمانی دانست و یادآور شد: امروز ورزش عاملی برای شناخت کشورها شده است و از طریق آن می‌توان نظام اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

    وی با اشاره به اهتمام ویژه استاندار خراسان شمالی به موضوع ورزش، افزود: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت در حیطه ورزش استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که استان در سطح کشور بیشتر مطرح شده و افزون بر جودو و کوراش، در سایر رشته‌های ورزشی نیز در کشور و حتی سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

    افتتاح کمپ بین المللی کوراش در بجنورد از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس فدراسیون ووشو و رییس انجمن کوراش به خراسان شمالی بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *