×
×

رییس اداره بهزیستی شیروان
کاهش پذیرش فرزنددرمراکزشبه خانواده شیروان

  • کد نوشته: 20262
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی اکبر آرام روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دلیل این کاهش باید بررسی شود، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۹ فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش شدند که این رقم در ۹ ماهه سال گذشته ۴۶ نفر بود.
    کاهش پذیرش فرزنددرمراکزشبه خانواده شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: پذیرش فرزند در مراکز شبه خانواده این شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است که هنوز علت آن بر ما معلوم نیست.

    کاهش پذیرش فرزنددرمراکزشبه خانواده شیروان

    کاهش پذیرش فرزنددرمراکزشبه خانواده شیروان
    کاهش پذیرش فرزنددرمراکزشبه خانواده شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی اکبر آرام روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دلیل این کاهش باید بررسی شود، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۹ فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش شدند که این رقم در ۹ ماهه سال گذشته ۴۶ نفر بود.

    وی گفت: همچنین امسال ۱۸ فرزند از این مراکز ترخیص و به خانواده خود بازگردانده شده و پنج کودک نیز به عنوان فرزندخوانده به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شدند.

    آرام، حمایت از فرزندان امداد بگیر نزد خانواده های جایگزین را ۴۴ نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه برای این فرزندان، ۲ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.

    رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: امسال ۱۲ پرونده تقاضای فرزندخواندگی در شیروان دریافت و با رای ۶ ماهه آزمایشی برای طرح در کمیته فرزندخواندگی استان ارجاع شد و برای ۱۲ نفر از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست پشت نوبت نیز پرونده تشکیل شد.

    آرام میزان کمک های مردمی به مراکز شبه خانواده در سال جاری را ۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: همچنین یک میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال یارانه به مراکز غیردولتی اجتماعی (هیات امنایی) پرداخت شد.

    وی پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال کمک موردی برای فرزندان امدادبگیر نزد خانواده های جایگزین، ۱۰۹ میلیون ریال برای بیمه آتیه ۲۹ تن از فرزندان مقیم خانه های کودکان و نوجوانان و ۱۰۰ میلیون ریال به منظور تامین هزینه های پیشگیری از بیماری کرونا را از دیگر اقدامات بهزیستی شیروان برشمرد.

    شهرستان شیروان سه مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه (س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) را دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *