×
×

رییس انجمن کوراش کشور
کوراش بانوان خراسان شمالی بایدتقویت شود

  • کد نوشته: 20270
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از رضا نصیرنژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح کمپ بین المللی تیم ملی کوراش در بجنورد در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در بخش کوراش آقایان وضعیت بسیار مطلوبی داریم و هم اکنون دغدغه کادر فنی بیشتر رنگ مدالی است که کسب کنیم.
    کوراش بانوان خراسان شمالی بایدتقویت شود
  • تبلیغ هدفمند

    رییس انجمن کوراش کشور گفت: خراسان شمالی باید بر محور کوراش بانوان متمرکز شود زیرا با تقویت آن راحت می توان ۲ نشان رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۱ تایلند را کسب کرد.

    کوراش بانوان خراسان شمالی بایدتقویت شود

    کوراش بانوان خراسان شمالی بایدتقویت شود
    کوراش بانوان خراسان شمالی بایدتقویت شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از رضا نصیرنژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح کمپ بین المللی تیم ملی کوراش در بجنورد در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در بخش کوراش آقایان وضعیت بسیار مطلوبی داریم و هم اکنون دغدغه کادر فنی بیشتر رنگ مدالی است که کسب کنیم.

    وی افزود: در این بین نباید از حوزه کوراش بانوان غافل شویم به گونه ای که خراسان شمالی می تواند همانند بخش آقایان، بخش کوراش بانوان را نیز فعال کند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند.

    نصیرنژاد با اشاره به فعالیت های این انجمن در اوضاع کرونایی تصریح کرد: علی رغم اینکه به طور مداوم وضعیت آمادکی جسمانی کوراشکاران از طریق مربیان در استان ها پیگیری می شود و در این راستا انجمن کوراش تاکنون ۲ سیمنار آموزشی با حضور ۱۸۰ نفر برای مربیان برگزار کرده است.

    وی با بیان اینکه در کشور کمبود داور کوراش نداریم، افزود: همچنین امسال بزودی اولین دوره بین المللی مربی گری با حضور مدرسان یونانی برگزار می شود.

    رییس انجمن کوراش کشور با اشاره به تکمیل کمپ بین المللی کوراش بجنورد یادآورشد: اگرچه امیدوار هستیم اعتباری از فدراسیون جهانی ووشو برای این کمپ دریافت شود اما،  تکمیل آن نیازمند پای کار بودن مسوولان استانی است.

    افتتاح کمپ بین المللی کوراش در بجنورد از برنامه های سفر یکروزه رییس فدراسیون ووشو و رییس انجمن کوراش به خراسان شمالی بود.

    خراسان شمالی به دلیل رونق کشتی سنتی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی از جمله کوراش و جودو در کشور است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.

    خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد و ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۴۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *