×
×

کالاهاباقیمت مصوب درکجاعرضه می شود؟!!

  • کد نوشته: 20289
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش هنگامه خاندوزی خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، این روزها از آنجایی که مسوولان بازار افسارگسیخته را نمی توانند کنترل کنند راه حل جدید برای آن پیدا کرده اند و آن هم اعلام قیمت‌های مصوب بر روی کاغذ است و در واقعیت خبری از آن نیست.
    کالاهاباقیمت مصوب درکجاعرضه می شود؟!!
  • تبلیغ هدفمند

    چند روز پیش اعلام شد قیمت مصوب تخم مرغ برای عرضه در بازار ۱۶ هزار و ۹۰۰ است اما وقتی وارد بازار می شوید تخم مرغ کیلو ۲۲ هزار ۳۰۰ است واقعا کالاها با قیمت مصوب در کجا عرضه می شود؟!!

    کالاهاباقیمت مصوب درکجاعرضه می شود؟!!

    کالاهاباقیمت مصوب درکجاعرضه می شود؟!!
    کالاهاباقیمت مصوب درکجاعرضه می شود؟!!

    به گزارش هنگامه خاندوزی خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، این روزها از آنجایی که مسوولان بازار افسارگسیخته را نمی توانند کنترل کنند راه حل جدید برای آن پیدا کرده اند و آن هم اعلام قیمت‌های مصوب بر روی کاغذ است و در واقعیت خبری از آن نیست.

    گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشیده شده طی روزهای آتی مشکل تخم مرغ و روغن خوراکی در استان حل می‌شود، از تک نرخی شدن قیمت تخم مرغ در گلستان خبر داد.

    حسین طلوعیان اظهار کرد: با تعیین قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان برای تخم مرغ توسط کارگروه تنظیم بازار استان که قیمتی مقرون به صرفه برای واحدهای تولیدی است و قیمت آن در بازار استان تک نرخی شده و مشکل تخم مرغ در سطح گلستان حل می‌شود.

    وی افزود: واحدهای تولیدی تخم مرغ ملزم به تامین تخم مرغ مورد نیاز استان هستند و هیچ واحد صنفی اجازه ندارد با قیمتی بالاتر از ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تخم مرغ را به فروش برساند.

    وی توضیح داد: سازمان صنعت معدن و تجارت استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با واحدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

    طلوعیان با بیان این که از سوی ستاد تنظیم بازار استان سهمیه جدید روغن خوراکی به استان اختصاص یافته ولی هنوز به استان حمل نشده است، تصریح کرد: از محل ذخایر موجود استان روغن مورد نیاز مردم تامین شده و طی روزهای آینده در سطح استان توزیع می‌شود.

    به گفته وی، با ورود روغن تخصیص یافته به استان ان شاءالله مشکل روغن استان تا پایان ماه جاری حل خواهد شد.

    اما متاسفانه امروز بعد از چند روز گذشته از اعلام قیمتهای مصوب فقط آنها را می توانیم در آرشیو اخبار پیدا کنیم و در واقعیت خبری از آن نیست.

    روغن نیز شاید در بازار عرضه شود اما آنها هم صبح ها و در صف ها طولانی و برای کارگری که دو میلیون حقوق داردو هر روز صبح زود باید سرکار باشد تهیه روغن با قیمت مصوب سخت است.

    امید داریم در این روزهای سخت دولت در کنار مردم باشد و با نظارت بیشتر کنترل قیمت‌ها را در دست بگیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *