×
×

استاندار خراسان شمالی:
موفقیت ایران درمهار کرونا

  • کد نوشته: 20378
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرنا محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در نشستی با سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که به بجنورد سفر کرده بود، اظهار داشت: با نگاه بلند مقام معظم رهبری به بحث بیماری کرونا، هم افزایی تمام داشته های کشور و در صف مقدم آن وزارت بهداشت، بار دیگر سند افتخاری به نام نظام در مدیریت این بحران زده شد.
    موفقیت ایران درمهار کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون، جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای موفق در مدیریت و مهار این بیماری بوده است.

    موفقیت ایران درمهار کرونا

    موفقیت ایران درمهار کرونا
    موفقیت ایران درمهار کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرنا محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در نشستی با سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که به بجنورد سفر کرده بود، اظهار داشت: با نگاه بلند مقام معظم رهبری به بحث بیماری کرونا، هم افزایی تمام داشته های کشور و در صف مقدم آن وزارت بهداشت، بار دیگر سند افتخاری به نام نظام در مدیریت این بحران زده شد.

    وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکنون در بحث کنترل ویروس کرونا تدابیر خوبی را اتخاذ کرده است، افزود: مدیران متولی حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی فهرستی از نداشته های استان در خصوص مقابله با کرونا را تهیه و به وزارت بهداشت ارسال خواهند کرد و انتظار ما آن است که وزارتخانه ما را در راستای رفع نداشته های دانشگاه علوم پزشکی و استان یاری کند.

    سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست برای پیگیری توسعه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی و ورزشی این بخش، قول مساعد داد.

    معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در سفری یک روزه به خراسان شمالی با بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی بجنورد، در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در این استان قرار گرفت.

    دکتر لاری همچنین زمین چمن مصنوعی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را افتتاح کرده و در نشست هیات مدیره این دانشگاه نیز حضور یافت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *