×
×

اینجا ایران نیست
اندرحکایت این روزهای استکبار

  • کد نوشته: 20392
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • ۰
  • مهمترین اتفاقاتی که می توان در این روزها به آن اشاره داشت آشوب های است که کشور آمریکا را در بر گرفته تا جایی که رئیس جمهور مغلوب شده آن روزی پشت تریبون آمده و می گوید قدرت را با احترام تقدیم پیروز میدان خواهد داد و روزی با فراخوان عمومی از هوادارانش می خواهد به خیابان ها آمده و گنگره را تسخیر کنند.
    اندرحکایت این روزهای استکبار
  • تبلیغ هدفمند

    در روزهای اخیر شاهد اتفاقات فراوانی در اطراف خود هستیم و می توان این حوادث را در گروه پیشرفت و توسعه کشور دانست به نحوی که موجب خشم دشمنانی شده که تا کنون با اعمال هر نوع فشار در غالب تحریم های مختلف خواسته است عرصه را برای مردم ایران تنگ نماید.

    اندرحکایت این روزهای استکبار

    مهمترین اتفاقاتی که می توان در این روزها به آن اشاره داشت آشوب های است که کشور آمریکا را در بر گرفته تا جایی که رئیس جمهور مغلوب شده آن روزی پشت تریبون آمده و می گوید قدرت را با احترام تقدیم پیروز میدان خواهد داد و روزی با فراخوان عمومی از هوادارانش می خواهد به خیابان ها آمده و گنگره را تسخیر کنند.

    و از سوی دیگر نمایندگان گنگره در یک اقدام تشریفاتی که آن را ماه ها قبل نیز انجام دادند طر استیضاح رئیس جمهوری را مطرح می کنند که طبق قانون آن کشور کمتر از ده روز دیگر به پایانش باقی نیست.

    و اینجاست که باید با هوشیاری هر چه بیشتر عملکرد رسانه های غربی و اروپایی را رصد کرد و مراقب حرکاتشان باشیم.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *