×
×

اطلاعیه پلیس گلستان
قطعی تلفن های ثابت دربرخی شهرستان ها

  • کد نوشته: 20413
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "حسین پهلوان دلیر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با توجه به اعلام شرکت مخابرات استان مبنی بر جابجایی تجهیزات زیرساخت مخابراتی در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، بندرگز و کردکوی و توابع آن ها،تلفن ثابت شهری از ساعت 0100 بامداد روز پنج شنبه بیست و پنجم دیماه تا ساعت 0600 همان روز قطع خواهد بود.
    قطعی تلفن های ثابت دربرخی شهرستان ها
  • تبلیغ هدفمند

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از قطعی موقت تلفن های ثابت شهری و لزوم استفاده شهروندان از تلفن همراه برای برقراری ارتباط با مرکز ۱۱۰ خبر داد.

    قطعی تلفن های ثابت دربرخی شهرستان ها

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “حسین پهلوان دلیر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با توجه به اعلام شرکت مخابرات استان مبنی بر جابجایی تجهیزات زیرساخت مخابراتی در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، بندرگز و کردکوی و توابع آن ها،تلفن ثابت شهری از ساعت ۰۱۰۰ بامداد روز پنج شنبه بیست و پنجم دیماه تا ساعت ۰۶۰۰ همان روز قطع خواهد بود.

    وی با بیان اینکه در این ساعات امکان برقراری ارتباط با ۱۱۰ از طریق تلفن ثابت امکان پذیر نیست، افزود: لذا خواهشمند است در صورت ضرورت برقراری ارتباط با پلیس ۱۱۰طی این ساعات، شهروندان محترم از تلفن همراه استفاده نمایند.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس همچون گذشته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز بوده و با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *