×
×

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
شناسایی۸۵۵۹دانش‌آموزمتوسطه بازمانده ازتحصیل درچهارمحال وبختیاری

  • کد نوشته: 20491
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین فیروز عسگری عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و ۶ هزار و ۴۷۴ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم هستند.
    شناسایی۸۵۵۹دانش‌آموزمتوسطه بازمانده ازتحصیل درچهارمحال وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص جزئیات این خبر گفت: در سال تحصیلی جدید هشت هزار و ۵۵۹ دانش‌آموز استان در مقاطع متوسطه اول و دوم متوسطه از تحصیل بازماندند.

    شناسایی۸۵۵۹دانش‌آموزمتوسطه بازمانده ازتحصیل درچهارمحال وبختیاری

    شناسایی۸۵۵۹دانش‌آموزمتوسطه بازمانده ازتحصیل درچهارمحال وبختیاری
    شناسایی۸۵۵۹دانش‌آموزمتوسطه بازمانده ازتحصیل درچهارمحال وبختیاری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فیروز عسگری عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و ۶ هزار و  ۴۷۴ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم هستند.

    وی با اشاه به اینکه بیشترین آمار ترک تحصیل در این ۲ مقطع در شهرستانهای لردگان با ۲ هزار و ۱۶۵ دانش‌آموز و شهرکرد با یکهزار و ۴۴۸ دانش‌آموز و کوهرنگ با یکهزار و ۷۵۰ دانش‌آموز است ، افزود: طرح آبا (آشتی با آموزش) با هدف  جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل در این شهرستانها در سالجاری اجرا می‌شود.

    وی اظهار داشت: گروه‌های هدف این طرح ،دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که همزمان با سراسر کشور با استفاده از روش آموزش از راه دور و تجهیزات آموزش الکترونیکی، ظرفیت های بومی و منطقه‌ای و با مشارکت و همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم‌نهاد آغاز شده است.

    عسگری اظهار داشت: توسعه این طرح آموزشی در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و برای اجرای این طرح نیازمند کمک خیران  هستیم.

    ۹۰۲ نفر در چهارمحال و بختیاری در پویش ملی “من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان  من”  شرکت کردند

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره به آغاز پویش ملی “من مادرم، بچه های ایران فرزندان من” که از اول دی ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون ۹۰۲ نفر در استان در این پویش شرکت کردند.

    کامران رهی افزود: این پویش ۲ماهه است و همه افراد می‌توانند با هر توان مالی در این پویش شرکت کنند.

    وی اظهار داشت:همه افراد برای پیوستن به این پویش و مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir با پیوستن به این پویش و پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

    رهی با تاکید بر اینکه تعهد استان در این پویش احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای سربیشه با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است، افزود: در صورت محقق شدن این میزان تعهد به همین میزان نیز سازمان نوسازی، وسعه و تجیهز مدارس کشور هزینه خواهدکرد.

    وی به انعقاد ۶ تفاهم‌نامه به منظور استفاده از ظرفیت خیران استان اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد پروژه‌های در دست اجرا در استان با استفاده از ظرفیت خیران است.

    رهی با تاکید بر اینکه ۵۷ پروژه نمیه تمام خیری در استان وجود دارد، افزود: امسال خیران برای مدرسه‌سازی ۱۹۰ میلیارد ریال تعهد کردند.

    به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مناطق مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *