×
×

فرمانده انتظامی ایلام
رفع تصرف۵هزارمترمربع ازاراضی ملی ایلام

  • کد نوشته: 20501
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاینبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
    رفع تصرف۵هزارمترمربع ازاراضی ملی ایلام
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی ایلام در خصوص جزئیات این خبر گفت: پنج هزار مترمربع اراضی ملی در این استان با هماهنگی دستگاه قضایی رفع تصرف شد.

    رفع تصرف۵هزارمترمربع ازاراضی ملی ایلام

    رفع تصرف۵هزارمترمربع ازاراضی ملی ایلام
    رفع تصرف۵هزارمترمربع ازاراضی ملی ایلام

    به گزارش بازار کسب کار آنلاینبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی متصرفان که به صورت غیرقانونی اقدام به تخریب و تسطیح پنج هزار مترمربع از اراضی ملی کرده بودند، با همکاری و هماهنگی مقام قضایی از این اقدام مجرمانه جلوگیری کردند.

    فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    القاصی مهر تاکید کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این اراضی ملی رفع تصرف شده ۲۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است.  

    وی با بیان اینکه عزم و اراده نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع را با مدافعان اقتصادی مطرح کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *