×
×

رییس هیات اسکیت خراسان شمالی
نبودپیست استاندارداسکیت‌سواران درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 20542
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید صابری راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگرچه زمین آسفالتی با ابعاد ۵۰ در ۵۰ متر در مجموعه ورزشی تختی بجنورد در اختیار این هیات قرار گرفته است ولی برای تمرین نیازمند زمینی با ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ متر هستیم.
    نبودپیست استاندارداسکیت‌سواران درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات اسکیت خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبرگفت: این استان، علیرغم کسب چند عنوان نخست در مسابقات اسکیت کشور و سابقه درخشان در تربیت ورزشکاران این رشته هنوز فاقد پیست استاندارد است.

    نبودپیست استاندارداسکیت‌سواران درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید صابری راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگرچه زمین آسفالتی با ابعاد ۵۰ در ۵۰ متر در مجموعه ورزشی تختی بجنورد در اختیار این هیات قرار گرفته است ولی برای تمرین نیازمند زمینی با ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ متر هستیم.

    وی افزود: علیرغم نبود پیست استاندارد، این هیات ورزشی در شهرستان های شیروان، فاروج و مانه و سملقان فعال است و ورزشکاران این رشته در سالن های خصوصی فعالیت می کنند.

    رییس هیات اسکیت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ساخت یک پیست استاندارد اسکیت در استان جدای از فراهم کردن زمین آن، نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

    صابری راد با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ نفر مرد و زن در این هیات ورزشی فعالیت دارند، یادآور شد: تا قبل از شیوع کرونا بیش از ۱۰۰ ورزشکار زیر نظر این هیات ورزشی فعالیت داشتند ولی با محدودیت های کرونایی این رقم به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است.

    وی افزود: حتی فعالیت مربیان ورزش اسکیت نیز از ۲۵ نفر به پنج نفر کاهش یافته است.

    صابری راد با اشاره به اینکه اسکیت بازان نوجوان خراسان شمالی همیشه عناوین نخست بخش سرعت مسابقات کشوری را از آن خود کرده اند، تصریح کرد: در سه سال اخیر با سرمایه گذاری و پرورش استعداد در رده های سنی پایه، این هیات در رده بندی فدارسیون به رده یازدهم صعود کرده است.

    صابری راد افزود: تاکنون ۹ نفر از ورزشکاران اسکیت استان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و بانوان استان در رده سنی پایه همیشه در بخش سرعت اسکیت صاحب عنوان شده اند.

    خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *