×
×

شکست بانوان گرگان مقابل حریف مشهدی

  • کد نوشته: 20570
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین در این مسابقه که روز پنجشنبه در سالن مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب تهران برگزار شد، نماینده گلستان در وقت اول با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ بازی را واگذار کرد اما در وقت‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج ۱۶ بر۱۳، ۱۸ بر ۹ و ۱۷ بر ۱۶ حریفش را شکست داد.
    شکست بانوان گرگان مقابل حریف مشهدی
  • تبلیغ هدفمند

     تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در هفته نهم لیگ برتر زنان کشور حریف خود تیم مولتی کافه مشهد را با نتیجه ۶۴ بر ۵۶ شکست داد و با یک پله صعود به رده چهارم جدول رده‌بندی گروه ب رسید.

    شکست بانوان گرگان مقابل حریف مشهدی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین در این مسابقه که روز پنجشنبه در سالن مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب تهران برگزار شد، نماینده گلستان در وقت اول با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ بازی را واگذار کرد اما در وقت‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج ۱۶ بر۱۳، ۱۸ بر ۹ و ۱۷ بر ۱۶ حریفش را شکست داد.

    سوره ضرغامیان سرمربی بانوان شهر گرگان برای این مسابقه در ابتدا مرضیه تندرو، مونس علی‌پناه، زهرا سوخته‌سرایی، پریسا کرمی و ریحانه باقری را در برابر زهرا یدالهی، زهرا بهمن‌پور، سمیه محراب‌بیگی، ریحانه حشمتی و انیس گریوانی پنج بازیکن ابتدایی مولتی کافه مشهد با هدایت نسرین فدایی به میدان فرستاد.

    در این مسابقه پریسا کرمی به همراه مونس علی‌پناه هر ۲ بازیکن از تیم گرگان به ترتیب با ۲۶ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۵، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیم خود و مسابقه بودند و فائزه باستانی به همراه انیس گریوانی از تیم مشهد به ترتیب با ۱۱ امتیاز و اثرگذاری ۱۲ امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود لقب گرفتند.

    همچنین مونس علی‌پناه از تیم بانوان شهر گرگان با ثبت ۱۲ امتیاز و ۱۵ ریباند به عنوان بازیکن “دبل دبل” این مسابقه شناخته شد.

    تیم بانوان شهر گرگان اکنون از ۷ مسابقه با ۳ برد و ۴ باخت با مجموع ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد و فردا در هفته دهم رقابت‌ها (هفته پایانی دور مقدماتی) به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت.

    تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان به علت مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن خود، براساس قوانین کمیته ورزش ستاد ملی کرونا و فدراسیون بسکتبال، ۲ مسابقه خود را با تیم‌های شورا و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد در هفته سوم و چهارم دور رفت برگزار نکرد که براساس برنامه فدراسیون، این ۲ مسابقه چهارم و پنجم بهمن برگزار خواهد شد.

    رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان ایران امسال در ۲ گروه ۷ و ۶ تیمی از ۲۲ آبان آغاز شده و به علت شرایط کرونا رقابت‌های دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *