×
×

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی
بازدارنگی دفاعی نیروی هوایی درسطح بالایی است

  • کد نوشته: 20593
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه ششم شکاری شهید سرلشکر خلبان "یاسینی" روز پنجشنبه به نقل از امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده این پایگاه در بوشهر افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب با اتحاد و انسجام مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده و اجازه تعدی به مرزهای کشور را نمی‌دهند.
    بازدارنگی دفاعی نیروی هوایی درسطح بالایی است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این نیرو امروز با تکیه به منابع و امکانات داخلی به سطح بالایی از قدرت، توانایی و بازدارندگی دفاعی رسیده‌است.

    بازدارنگی دفاعی نیروی هوایی درسطح بالایی است

    بازدارنگی دفاعی نیروی هوایی درسطح بالایی است
    بازدارنگی دفاعی نیروی هوایی درسطح بالایی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه ششم شکاری شهید سرلشکر خلبان “یاسینی” روز پنجشنبه به نقل از امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده این پایگاه در بوشهر  افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب با اتحاد و انسجام مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده و اجازه تعدی به مرزهای کشور را نمی‌دهند.

    وی با بیان اینکه ما طالب جنگ نیستیم اما نیروهای مسلح با قدرت و آمادگی دفاعی بالا، هرگونه تجاوز دشمنان را با پاسخ کوبنده روبرو خواهند کرد.

    نصیرزاده ادامه داد: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بارها، مدعیان قدرت را تحقیر کرده‌اند به همین دلیل حتی اجازه فکر هیچ تعدی و تهدید را به دشمنان نمی‌دهند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خلبانان نیروی هوایی متعهدانه از مرزهای هوایی در منطقه حساس خلیج فارس حفاظت می‌کنند.

    محمد تقی ایرانی افزود: تاریخ ایثارگری‌های تیزپروازان نیروی هوایی جمهوری اسلامی را فراموش نخواهد کرد. 

     فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همه فرمول دفاعی در منطقه تحت تاثیر اقدام‌های شجاعانه مدافعان حریم ولایت است.

    سردار علی رزمجو افزود: عقابان تیزپرواز پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با رشادت و شجاعت دور جدیدی در دفاع از مرزهای هوایی را با اجرای ماموریت‌های مختلف خلق کردند.

    در این نشست امیر نعمت‌الله صدوقی به عنوان فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر معرفی و از خدمات امیرسرتیپ دوم خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده قدردانی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *