×
×

استاندار کرمان
بهره‌برداری۳طرح زیرساختی درعلوم پزشکی جیرفت

  • کد نوشته: 20608
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، اصغر مکارم روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها، پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را شامل ساختمان اداری معاونت بهداشتی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه و طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت اعلام کرد.
    بهره‌برداری۳طرح زیرساختی درعلوم پزشکی جیرفت
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمان در سفر یکروزه خود به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، سه طرح زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را افتتاح کرد.

    بهره‌برداری۳طرح زیرساختی درعلوم پزشکی جیرفت

    بهره‌برداری۳طرح زیرساختی درعلوم پزشکی جیرفت
    بهره‌برداری۳طرح زیرساختی درعلوم پزشکی جیرفت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، اصغر مکارم روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها، پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را شامل ساختمان اداری معاونت بهداشتی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه و طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت اعلام کرد.

    وی به ساختمان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اشاره کرد و زیربنای این ساختمان را یکهزار و ۱۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال برشمرد. 

    او با بیان اینکه ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعتبار ۱۷۱ میلیارد ریال در مساحت چهار هزار مترمربع ایجاد شد، این طرح را از جمله طرح های افتتاحی استاندار در نخستین سفر کاری خود به شهرستان جیرفت اعلام کرد. 

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) را از دیگر طرح های این دانشگاه در سفر استاندار کرمان دانست و مساحت این طرح را ۶ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

    وی ادامه داد: این طرح شامل هشت اتاق عمل، ۱۳ اتاق زایمان (ال دی آر) و ۵۶ تخت است.

    برنامه بعدی استاندار کرمان، بازدید از کارخانه مس در شهرک صنعتی و حضور در نشست اقتصاد مقاومتی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *