×
×

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور
۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس

  • کد نوشته: 20629
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرالله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش ارتقای سامانه گرمایش مدارس و حرکت به سوی استانداردسازی است که پیش‌بینی می‌شود برای سال ۱۴۰۰ نیز این اعتبار دوباره ۲.۵ برابر افزایش پیدا کند تا بدینوسیله استفاده از بخاری نفتی حداقل در مناطقی که گازرسانی به آن صورت گرفته، جمع‌آوری شود.
    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس
  • تبلیغ هدفمند

    معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اعتبارهای استانداردسازی سامانه گرمایش مدارس کشور امسال با ۲.۵ برابر افزایش به ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس

    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس
    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرالله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش ارتقای سامانه گرمایش مدارس و حرکت به سوی استانداردسازی است که پیش‌بینی می‌شود برای سال ۱۴۰۰ نیز این اعتبار دوباره ۲.۵ برابر افزایش پیدا کند تا بدینوسیله استفاده از بخاری نفتی حداقل در مناطقی که گازرسانی به آن صورت گرفته، جمع‌آوری شود.

    وی با بیان اینکه پرونده سامانه‌های گرمایشی غیراستاندارد به زودی در آذربایجان‌غربی نیز بسته می‌شود، افزود: با قراردادهای مطلوب بسته شده از محل منابع بند “ه” تبصره یک و محل منابع خود سازمان و با اعتبارات مطلوب سال آینده فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام خواهد شد.

    معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در خصوص مدارس تخریبی کشور نیز گفت: در سال ۱۳۹۵ بیش از ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی و نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی بودند که اکنون با همکاری بخش خصوصی این میزان به ۱۹.۵ درصد رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه براساس ارزیابی ‌های صورت گرفته از مجموع ۵۴۰ هزار کلاس درس کشور حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس تخریبی و نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی است، افزود: امسال ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در قالب حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی با ۲ میلیون متر مربع فضا تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

    رخشانی‌مهر اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار کلاس درس در حال ساخت است که از این تعداد، ۲۶ هزار کلاس از محل اعتبارهای دولتی و ۱۴ هزار کلاس از محل کمک خیران مدرسه‌ساز به بهره‌برداری می‌رسد.

    “مهرالله رخشانی‌مهر” معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه سفر ۲ روزه خود به آذربایجان‌غربی امروز به مهاباد سفر کرده است.

    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس
    ۲.۵برابرشدن اعتباراستانداردسازی گرمایش مدارس

    شرکت در آیین بهره‌برداری مدرسه ۱۰ کلاسه روستای “ایگریقاش“، بازدید از چند پروژه مدرسه‌سازی و شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات نوسازی مدارس مهاباد از جمله برنامه‌های “رخشانی‌مهر”  و هیات همراه وی در مهاباد است.

    مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *