×
×

دبیر انجمن کوراش کشور
به ‌تعویق افتادن مسابقات کوراش داخل سالن آسیا

  • کد نوشته: 20690
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این رقابت ها بعد از بازی های المپیک و در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
    به ‌تعویق افتادن مسابقات کوراش داخل سالن آسیا
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر انجمن کوراش کشور گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم واکسیناسیون ۵۰ درصدی کشورهای شرکت کننده در مسابقات، رقابت‌های داخل سالن آسیایی کوراش ۲۰۲۱ تایلند به تعویق افتاد.

    به ‌تعویق افتادن مسابقات کوراش داخل سالن آسیا

    به ‌تعویق افتادن مسابقات کوراش داخل سالن آسیا
    به ‌تعویق افتادن مسابقات کوراش داخل سالن آسیا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این رقابت ها بعد از بازی های المپیک و در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به برگزاری اردوی اول تیم ملی یادآور شد: اگرچه این مسابقات به تعویق افتاد ولی روند برگزاری اردوهای تیم ملی ادمه خواهد داشت زیرا که تابستان سال آینده رقابت های آسیایی نوجوانان و جوانان را در قیرقیزستان و یا در ازبکستان پیش رو داریم.

    خسرویار افزود: همچنین در مرداد ماه سال آینده رقابت های جهانی کوراش در «گوا» هند را پیش رو داریم که نیازمند حفظ آمادگی کوراشکاران تا برگزاری مسابقات است.

    وی با اشاره به درخواست میزبانی کشور برای برگزاری مسابقات آسیایی کوراش در بخش نوجوانان، جوانان و بانوان خاطرنشان کرد: بدون شک به تعویق افتادن این رقابت ها به نفع کوراشکاران خواهد بود زیرا که آنها به علت شیوع کرونا و تعطیلی سالن های ورزشی تقریبا یکسالی از تمرینات ورزشی دور بودند.

    خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو در کشور است و تاکنون قهرمانان زیادی به کشور معرفی کرده است.

    این استان هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد و ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۴۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *