×
×

استاندار خراسان شمالی:
درتامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم

  • کد نوشته: 20853
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا محمدعلی شجاعی، شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: نظارت و بازرسی حوزه ای حساس است و فشار زیادی بر این حوزه وارد می شود اما با این وجود از بهترین استان ها در این حوزه هستیم.
    درتامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: همه کالاهای اساسی در استان موجود است و مشکلی در این زمینه نداریم و نظارت‌ها در بسیاری از موارد به درستی انجام می‌شود.

    درتامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا محمدعلی شجاعی، شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: نظارت و بازرسی حوزه ای حساس است و فشار زیادی بر این حوزه وارد می شود اما با این وجود از بهترین استان ها در این حوزه هستیم.

    وی افزود: با اینکه استان ما تولید کننده نیست و عمده اقلام و کالاهای مورد نیاز استان از دیگر استان ها تامین می شود، اما همکاری دستگاهها، کسبه و مردم خوب است و مردم نیز شرایط را درک و همکاری می کنند.

    وی گفت: مردم باید بدانند که ما در استان شرکتهایی مانند پخش دارو نداریم، شرکت توزیع و پخش مواد غذایی و زیرساخت های ما در بخش هایی چون شرکتهای حمل و نقل نیز کم است ولی عملکرد ما خوب و همه دستگاه های مرتبط با حوزه نظارت و اجرا پای کارند.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی از فرمانداران خواست تا از نظارت و بازرسی هایی که در شهرستان ها انجام می شود گزارش گرفته و نتایج را بررسی و مشکلات را احصا کنند.

    وی با بیان اینکه برخی از مصوبات فقط روی کاغذ درست نوشته می شود، اظهار داشت: این مصوبات اگر در مقام عمل خوب انجام نشود به درد نمی خورد و عملیاتی نشدن برخی از آنها توجیه ندارد.

    شجاعی از مسوولان عضو کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان خواست تا نتیجه بازرسی هایی که در شهرستانها انجام شده است را به همراه خروجی و راهکار و بیشترین مشکلاتی که در زمینه بازرسی و نظارت وجود دارد، جمع بندی و گزارش کنند.

    استاندار خراسان شمالی افزود: مصوبات کمیسیون هماهنگی تعزیرات خراسان شمالی باید ۱۰۰ درصد اجرا شود و براساس گزارش هایی که دریافت می کنیم باید رعایت پروتکل ها در نانوایی ها، داروخانه ها، مراکز توزیع مواد پروتئینی و دفاتر پیشخوان بیشتر رعایت شود.

    وی از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خواست تا نسبت به انجام تست کرونای متصدیان نانوایی ها اقدام کند تا وضعیت کرونا در این افراد مشخص شود.

    شجاعی افزود: متخلفان از قوانین و ضوابط بدانند که با هر تخلفی برخورد می شود به ویژه در مواردی که با معیشت و سفره مردم در ارتباط است نظارت ها قوی تر خواهد شد.

    وی با بیان اینکه نمره استان در کنترل بازار و دیگر موارد خوب است، اظهار داشت: البته باید تلاش کنیم که نمره ۱۸ استان را به ۲۰ برسانیم.

    سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال از هزار و ۳۲۵ واحد نانوایی استان، ۶ هزار و ۶۵۰ بازرسی صورت گرفته و ۳۶۲ پرونده تخلف نیز تشکیل شده که ۱۱ پرونده منجر به صدور حکم شده است.

    حسین رضازاده افزود: نصب نکردن تابلو در نانوایی ها بسیار کم و در حد صفر است.

    در پایان این نشست طرح بهینه سازی و هدفمندسازی نظارت و بازرسی و اجرای آن در خراسان شمالی تصویب شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *