×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
مسدودکردن برف وکولاک راه دسترسی گلستان به سمنان وخراسان شمالی

  • کد نوشته: 21421
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی میقانی عصر پنجشنبه اظهار داشت: از زمان فعالیت سامانه سرد و بارشی در روستای شاهکوه که در جاده ارتباطی گرگان به شاهرود قرار دارد بیش از ۵۰ سانتیمتر برف باریده و مطابق پیش بینی هواشناسی این مقدار تا پایان امشب به ۷۰ سانتیمتر نیز خواهد رسید.
    مسدودکردن برف وکولاک راه دسترسی گلستان به سمنان وخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که به علت بارش سنگین برف و کولاک که همچنان نیز ادامه دارد، مسیر ارتباطی این استان با خراسان شمالی و سمنان بسته است.

    مسدودکردن برف وکولاک راه دسترسی گلستان به سمنان وخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی میقانی عصر پنجشنبه اظهار داشت: از زمان فعالیت سامانه سرد و بارشی در روستای شاهکوه که در جاده ارتباطی گرگان به شاهرود قرار دارد بیش از ۵۰ سانتیمتر برف باریده و مطابق پیش بینی هواشناسی این مقدار تا پایان امشب به ۷۰ سانتیمتر نیز خواهد رسید.

    وی بیان کرد: به دلیل ریزش این حجم از برف، تردد در این مسیر حتی با زنجیر چرخ مقدور نیست.

    وی افزود: همچنین مسیر ارتباطی گلستان به خراسان شمالی به علت وجود کولاک سنگین در حد فاصل آشخانه به بجنورد در خراسان شمالی بسته است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به این شرایط جوی، مسیر دسترسی به خراسان شمالی از ابتدای پارک ملی گلستان بسته شد.

    میقانی یادآور شد: مسیر روستایی شلمی در حوزه شهرستان مراوه‌تپه نیز با توجه به پیش بینی شدید بارش برف از ساعت ۲۰ امشب بسته خواهد شد.

    وی گفت: هم اکنون چند تیم برف‌روب، نمک‌پاش و شن‌پاش مشغول پاکسازی مسیر و آزادسازی خودروهای گرفتار در برف هستند.

    سامانه سرد و بارشی از امروز پنجشنبه در گلستان فعالیت خود را آغاز کرد که طوفان ۱۲۹ کیلومتر بر ساعت، بارش باران و برف، مه گرفتگی، کاهش ۱۴ تا ۱۶ درجه ای دما و آبگرفتگی معابر از جمله پیامدهای آن بود.

    مطابق گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، اکنون این اداره کل علاوه بر حضور ۳۲ گروه به همراه ۱۴۶ دستگاه خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین، از ۲۰ دستگاه ماشین های راهسازی و کامیون پیمانکاران خصوصی در استان برای بازگشایی محورهای کوهستانی استان استفاده می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *