×
×

رییس اداره ورزش و جوانان مینودشت
اضافه شدن۲۳۰۰۰مترمربع به فضاهای ورزشی مینودشت

  • کد نوشته: 21435
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین اسماعیل ده چناشکی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها هم اکنون سرانه فضای ورزشی هر شهروند مینودشتی به ۸۹ سانتی‌متر افزایش یافته است.
    اضافه شدن۲۳۰۰۰مترمربع به فضاهای ورزشی مینودشت
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره ورزش و جوانان مینودشت گفت که در هفت سال اخیر و با تخصیص ۴۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار از منابع ملی و استانی، ۲۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای ورزشی جدید در این شهرستان احداث و به بهره‌برداری رسید.

    اضافه شدن۲۳۰۰۰مترمربع به فضاهای ورزشی مینودشت

    اضافه شدن۲۳۰۰۰مترمربع به فضاهای ورزشی مینودشت
    اضافه شدن۲۳۰۰۰مترمربع به فضاهای ورزشی مینودشت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین اسماعیل ده چناشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها هم اکنون سرانه فضای ورزشی هر شهروند مینودشتی به ۸۹ سانتی‌متر افزایش یافته است.

    وی افزود: درحال حاضر شهرستان مینودشت ۱۷ سالن ورزشی سرپوشیده و ۶ فضای ورزشی روباز در مجموع به مساحت ۶۷ هزار و ۴۸۴ متر مربع دارد که حدود یک سوم آن در دولت یازدهم و دوازدهم احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

    به گفته رییس اداره ورزش و جوانان مینودشت، سالن ورزش روستای قلمی، سالن رزمی شهید خدادادی، استخر وحدت، زمین چمن مصنوعی فوتسال، روشنایی ورزشگاه فوتبال شهید اقبال، پیست دو و میدانی، کف‌پوش سالن فجر و حلقه سقفی متحرک بسکتبال با اعتبارات دولتی از سال ۹۲ تاکنون احداث و افتتاح شده است.   

    ده چناشکی ادامه داد: پیست موتورسواری و مجموعه ورزشی شهید همّت مینودشت نیز با سه میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در این مدت به بهره‌برداری رسیده است.

     وی همچنین با یادآوری پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی یک سالن ورزشی مینودشت که عملیات اجرایی آن با ۸۰۰ متر مربع از سال ۹۰ شروع شده است، گفت: تکمیل این سالن ورزشی به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    رییس اداره ورزش و جوانان مینودشت افزود: برای چمن مصنوعی تنها زمین فوتبال این شهرستان نیز به ۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

    به گفته وی، هم اکنون شهرستان مینودشت، چهار و ۵۰۰ ورزشکار سازماندهی شده در ۳۹ هیات ورزشی از جمله ووشو، فوتبال، کاراته، تکواندو، کشتی، جودو دارد.

    شهرستان مینودشت براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با ۷۵ هزار و ۴۸۳ نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *