×
×

رئیس پارک علم و فناوری گلستان عنوان کرد:
پیش بینی هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی

  • کد نوشته: 2145
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۱
  • ۰
  • رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: امسال هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی پیش‌بینی شده که قرار است ۲۰ میلیارد تومان آن به شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان اختصاص داده شود.
    پیش بینی هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: امسال هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی پیش‌بینی شده که قرار است ۲۰ میلیارد تومان آن به شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان اختصاص داده شود.

    مهدی غفاری با اشاره به حمایت از ایده‌ها، نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان اظهار کرد: ما در پارک علم و فناوری گلستان در سه قسمت بسترسازی و حمایت را انجام می‌دهیم. نخست کسانی که صرفا صاحب ایده‌ هستند.

    دوم کسانی که با کار کردن بر روی ایده‌های خود توانستند آن را به نمونه اولیه برسانند و نمونه محصول تولید کنند و سوم هم کسانی هستند که هم ایده دارند هم نمونه‌سازی کردند و الان به مرحله فروش محصول رسیدند.

    پیش بینی هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی
    پیش بینی هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی

    وی ایجاد فضای کار اشتراکی برای صاحبان ایده‌ها را یک اولویت برشمرد و گفت: برای کسانی که نمونه‌سازی‌های آنها قابلیت تجاری‌سازی داشته باشد امکان حمایت هم از سوی پارک علم و فناوری و هم صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد که می‌توانند با استفاده از حمایت این مجموعه‌ها محصول خود را کامل کنند و مجوزهای لازم برای محصولات شان را بگیرند.

    رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: برای کسانی است که محصولات خود را به فروش اولیه برسانند تسهیلاتی با مبلغ بیشتر پیش‌بینی شده است. برای محصولات صادرات محور نیز صندوق شکوفایی و نوآوری تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌کند.

    به گفته وی، امسال هزار میلیارد تومان منابع برای صندوق نوآوری و شکوفایی پیش‌بینی شده که قرار است ۲۰ میلیارد تومان آن به شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان اختصاص داده شود.

    غفاری با اشاره به برگزاری رویدادهای استارتاپی در استان بیان داشت: بعضی از استارتاپ‌ها به ویژه در حوزه آی‌تی به صورت شخصی کار می‌کنند که جایی ثبت و ارائه نمی‌شود.

    با اینحال ۸۰ استارتاپ در مرکز رشد داریم و ۲۸ شرکت دیگر هم داریم که با تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته به درآمدزایی رسیده و فروش خوبی دارند.

    رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: ما ردیف‌های تسهیلاتی داریم که شرکت‌هایی که در پارک یا در مرکز رشد پارک مستقر می‌شوند می‌توانند از ۶ تا ۱۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات برخوردار شوند.

    اگر شرکتی برای توسعه محصولش نیاز به حمایت مالی داشته باشد دلایلش را به ما اعلام می‌کند و پارک حمایت‌های خودش را انجام می‌دهد که اخیراً هم حمایت‌های خوبی را در این زمینه انجام دادیم.

    وی با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری از تجاری‌سازی محصولات نوآورانه و دانش بنیان اظهارداشت: در زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی شرکت‌ها دو اقدام انجام می‌دهیم.

    برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌هایی برای آشنایی افراد با فضای بازاریابی و مذاکره و تجاری‌سازی و همچنین برقرای ارتباط با شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران از جمله حمایت‌های پارک از این شرکت‌ها است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *