×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
۳۷میلیاردریال کلاهبرداری اعتراف کلاهبرداران

  • کد نوشته: 21525
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار" علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله فروش ملک، جعل امضا و جعل چک از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    ۳۷میلیاردریال کلاهبرداری اعتراف کلاهبرداران
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ نفر کلاهبردار حرفه ای با ۳۷ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳۷ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال در استان خبر داد

    ۳۷میلیاردریال کلاهبرداری اعتراف،کلاهبرداران حرفه ای
    ۳۷میلیاردریال کلاهبرداری اعتراف کلاهبرداران

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله فروش ملک، جعل امضا و جعل چک از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات شکات پرونده و همچنین انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهمان را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان، ۴ نفر جاعل و کلاهبردار حرفه ای دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

    وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۳۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۷ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع و یا مواجه با اینگونه موراد بلافاصله و بدون فوت وقت مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *