×
×

استاندار خراسان شمالی:
وجودنشت گازدرپتروشیمی بجنوردمنتفی است

  • کد نوشته: 21544
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی، عصر جمعه بعد از انفجار کوچکی که در این مجموعه تولیدی روی داد، با بازدید میدانی از پتروشیمی، اظهار داشت: هیچ نشتی گازی رخ نداده و ماجرا صرفا انفجار در مخزن بخار آب بوده و همه مسوولان پای کار هستند که آب منبع تخلیه شده و مورد بازسازی قرار گیرد.
    وجودنشت گازدرپتروشیمی بجنوردمنتفی است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ نشت گازی در مجتمع پتروشیمی خراسان (مستقر در بجنورد) روی نداده است و مردم نباید هیچ نگرانی به خود راه دهند.

    وجودنشت گازدرپتروشیمی بجنوردمنتفی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی، عصر جمعه بعد از انفجار کوچکی که در این مجموعه تولیدی روی داد، با بازدید میدانی از پتروشیمی، اظهار داشت: هیچ نشتی گازی رخ نداده و ماجرا صرفا انفجار در مخزن بخار آب بوده و همه مسوولان پای کار هستند که آب منبع تخلیه شده و مورد بازسازی قرار گیرد.

    وی افزود: گزارش های اولیه حاکی از آن است که بروز نقص فنی در شبکه انتقال بخار آب سبب انفجار شده است اما تیم کارشناسی در حال بررسی است و امشب نیز جلسه ای برای بررسی علت حادثه تشکیل و گزارش قطعی آن اعلام خواهد شد.
    استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته و خسارت مالی آن هم در حال برآورد است.

    شجاعی خاطرنشان کرد: پس از وارسی مجموعه، اگر اشکال خاصی ایجاد نشده بود تا ۱۰ روز آینده بازسازی خط انتقال صورت خواهد گرفت تا کارخانه به مدار تولید آمونیاک و تولید سایر محصولات خود بازگردد.
    مقارن ظهر جمعه بروز یک انفجار در مسیر شبکه انتقال بخار پتروشیمی خراسان در بجنورد، موجب برخاستن بخار سفیدرنگ آب به هوا شد که بعضا نگرانی هایی را از احتمال سمی بودن آن ایجاد کرده بود.

    مجتمع پتروشیمی خراسان که در ۱۷ کیلومتری جاده بجنورد – شیروان در ۲۰۰ هکتار اجرا شده، از پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدکننده آمونیاک، کود شیمیایی اوره، ملامین و ازت در کشور است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *