×
×

استاندار گلستان
بازگشت۴۰واحدراکدگلستان به چرخه تولید

  • کد نوشته: 21666
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین هادی حق شناس استاندار_گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت؛ بانک ها به واحد های تولیدی فرصت لازم را جهت بازپرداخت تسهیلات ارایه دهند.
    بازگشت۴۰واحدراکدگلستان به چرخه تولید
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با بیان اینکه هدف ما بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است، گفت ، با اقدامات انجام شده ۴۰ واحد راکد به چرخه تولید برگشته اند.

    بازگشت۴۰واحدراکدگلستان به چرخه تولید

    بازگشت۴۰واحدراکدگلستان به چرخه تولید
    بازگشت۴۰واحدراکدگلستان به چرخه تولید

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین هادی حق شناس استاندار_گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت؛ بانک ها به واحد های تولیدی فرصت لازم را جهت بازپرداخت تسهیلات ارایه دهند.

    وی افزود؛ ۱۰ درصد واحدهای تولیدی استان به دلیل مشکلات بیمه, مواد اولیه , عدم نقدینگی, مشکلات بانکی و مالیاتی راکد بودند که با همکاری این کارگروه بیش از ۴۰ واحد به چرخه تولید بازگشته اند .

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد؛ جهادکشاورزی زمینی را جهت ایجاد شهرک تولید نهاده های کشاورزی اختصاص دهد تا شاهد سرمایه گذاران این بخش در آن شهرک تخصصی باشیم.

    وی با بیان اینکه از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است، تصریح کرد؛ هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استانهای البرز و سمنان ، رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *