چهارشنبه شب گذشته جسد دختر ۱۸ ساله ای در ابتدای خروجی جاده زنجان - خرمدره پیدا شده است که فرضیه و شایعات مختلفی از جمله قتل و خودکشی را در میان افکار عمومی زنجان ایجاد کرده است.
×
×

ختم شایعه قتل دختر ۱۸ ساله زنجانی

  • کد نوشته: 21712
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۵
  • ۰
  • چهارشنبه شب گذشته جسد دختر ۱۸ ساله ای در ابتدای خروجی جاده زنجان - خرمدره پیدا شده است که فرضیه و شایعات مختلفی از جمله قتل و خودکشی را در میان افکار عمومی زنجان ایجاد کرده است.
    ختم شایعه قتل دختر ۱۸ ساله زنجانی
  • تبلیغ هدفمند

    چهارشنبه شب گذشته جسد دختر ۱۸ ساله ای در ابتدای خروجی جاده زنجان – خرمدره پیدا شده است که فرضیه و شایعات مختلفی از جمله قتل و خودکشی را در میان افکار عمومی زنجان ایجاد کرده است.

    جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با پیدا شدن جسد یک دختر جوان در ابتدای مسیر ارتباطی زنجان – خرمدره، تحقیق و بررسی علت اصلی و دقیق این حادثه از سوی پلیس آغاز شد.

    پلیس زنجان به شایعه قتل دختر ۱۸ ساله زنجانی پایان داد
    ختم شایعه قتل دختر ۱۸ ساله زنجانی

    سرهنگ مهدی میناخانی، افزود: حوالی ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب /۴ بهمن ماه جاری/ این جسد در این مسیر ارتباطی مشاهده شد و در خصوص وقوع و علت این حادثه نیز ابهام وجود داشت.

    وی اظهار داشت: با توجه به نبود مستندات لازم، معلوم نبود که آیا این حادثه ناخوشایند بر اثر وقوع تصادف رانندگی و برخورد خودرو اتفاق افتاده یا اینکه پای قتل و خودکشی در میان بوده که این نیز در حیطه کاری پلیس آگاهی است.

    رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: موضوع قتل دختر ۱۸ ساله منتفی است و براساس تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته دلیل مرگ این زن جوان، تصادف با وسیله نقلیه بوده است.

    سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: شنبه شب، گزارشی در خصوص کشف جسد دختری جوان در ابتدای مسیر جاده زنجان – خرمدره، گزارش شد که بلافاصله عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر و موارد را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

    وی اظهار داشت: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، این دختر جوان بر اثر حادثه رانندگی جان خود را از دست داده و راننده مقصر نیز شناسایی شده و موضوع قتل و خودکشی نیز به هیچ وجه صحت ندارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *