×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
کشف بیش از۲۶تن گندم فاقدمجوزدربجنورد

  • کد نوشته: 21732
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در جهت تحقق شعار سال "جهش توليد" و در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در حین کنترل خودرو های عبوری در محل پلیس راه بجنورد به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.
    کشف بیش از۲۶تن گندم فاقدمجوزدربجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۶ تن و ۵۶۰ کیلوگرم گندم فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

    کشف بیش از۲۶تن گندم فاقدمجوزدربجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در جهت تحقق شعار سال “جهش تولید” و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در حین کنترل خودرو های عبوری در محل پلیس راه بجنورد به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

    وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی این خودرو متوقف شد، افزود: در بازرسی انجام شده از این کامیون مقدار ۲۶ تن و ۵۶۰ کیلوگرم گندم که فاقد مجوز قانونی بود کشف و ضبط شد.

    وی با بیان اینکه در استان با بیان اینکه با بررسی انجام شده ارزش این مقدار گندم فاقد مجوز یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در نهایت مالک محموله بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

    فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه نمی دهد تا مجرمان و هنجارشکنان در سطح جامعه به راحتی جولان دهند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که قطعا ضربه سنگینی به اقتصاد و سلامت جامعه وارد می کنند، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *