×
×

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان
فعالیت۹۵تشکل خانه جوانان درگلستان

  • کد نوشته: 21774
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین قاسمعلی برزمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:احداث خانه جوان در برخی استانها ایجاد شده و با توجه به استیجاری بودن خانه جوان اقدام به بهسازی و بازسازی سالن خانه جوان با وجود ۹۵ تشکل برای استفاده و برخورداری در حوزه های مختلف کردیم.
    فعالیت۹۵تشکل خانه جوانان درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : با وجود ۹۵ تشکل برای ارائه مشاوره در حوزه های مختلف احداث خانه جوان جز ضروریات سازمان ورزش جوانان می باشد.

    فعالیت۹۵تشکل خانه جوانان درگلستان

    فعالیت۹۵تشکل خانه جوانان درگلستان
    فعالیت۹۵تشکل خانه جوانان درگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین قاسمعلی برزمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:احداث خانه جوان در برخی استانها ایجاد شده و با توجه به استیجاری بودن خانه جوان اقدام به بهسازی و بازسازی سالن خانه جوان با وجود ۹۵ تشکل برای استفاده و برخورداری در حوزه های مختلف کردیم.

    وی در ادامه گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش این استان که آغاز ساخت برخی از آن‌ها مربوط به دهه قبل است به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

    برزمینی در ادامه افزود: از ابتدای سالجاری تا بدین لحظه با وجود محدودیت های بسیار منابع مالی دولت، اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص داده است.

    وی با اشاره به نتیجه واگذاری اعتبارات تخصیص یافته گفت: علاوه بر افتتاح ۲۶ طرح در هفته دولت در سالجاری،همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی ( ره ) ۱۳ پروژه عمرانی منجمله چندین سالن ورزشی سرپوشیده و چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در استان گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

    وی افزود: به استثنای این طرح های فوق، گلستان ۸۱ طرح نیمه تمام دیگر نیز دارد که سعی خواهیم کرد تعدادی از این طرح ها که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند را تا پایان سالجاری به بهره برداری برسانیم.

    برزمینی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر فعالیت های ورزشی و ادامه داد: کاهش محسوس درآمد امکان وررزشی از ۱۷ میلیارد ریال به حدود ۵ میلیارد ریال یکی از نتایج این تعطیلی بوده است.

    وی ادامه داد: علاوه بر کاسته شدن درآمد ۱۲ میلیارد ریالی اماکن ورزشی دولتی، باشگاه های بخش خصوصی نیزبه دلیل تعطیلی چندین ماهه متحمل تحمیل خسارتی بیش از ۳۵ میلیارد ریالی شدند که امیدواریم با کاهش شیوع کرونا وشروع مجدد فعالیت این مراکز ورزشی ها در کنار پرداخت تسهیلات دولتی، بخشی از ضرر و زیان وارده به آنها جبران گردد.

    مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان گفت: تاکنون نزدیک به ۴ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان باشگاه های ورزشی بخش خصوصی استان پرداخت شده که اعطای این وام همچنان ادامه خواهد داشت.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *