×
×

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی
متلاشی شدن باندسارقان قطعات کامیون

  • کد نوشته: 21787
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مقصود رستگار" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات و محتویات کامیون در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    متلاشی شدن باندسارقان قطعات کامیون
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند ۳ نفره سارقان قطعات کامیون با ۱۱ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

    متلاشی شدن باندسارقان قطعات کامیون

    متلاشی شدن باندسارقان قطعات کامیون
    متلاشی شدن باندسارقان قطعات کامیون

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مقصود رستگار” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات و محتویات کامیون در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بدون وقفه موفق شدند اعضای این باند حرفه ای را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند را که ۳ نفر بودند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجوی های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل کامیون اعتراف کردند.
    سرهنگ رستگار با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت و با تمام توان در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه به راحتی جولان دهند و انتظار ما از مردم عزیز استان این است که در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *