×
×

جانشین فرمانده انتظامی استان
باجدیت بدنبال اجراطرح های ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح استان هستیم

  • کد نوشته: 21791
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "محمد غلامی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تاکید بر اینکه بدون امنیت فعالیت های مردم در تمام زمینه ها امکان پذیر نخواهد بود، اظهار داشت: باتوجه به اینکه نیروی انتظامی ارتباط گسترده با مردم دارد پرسنل بایستی از سلامت فکر عمل و اخلاق برخوردار باشند تا پشتوانه مردمی داشته باشند.
    باجدیت بدنبال اجراطرح های ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح استان هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برقراری امنیت و آرامش در جامعه با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: پلیس با اجرای مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به تداوم امنیت پایدار در سطح جامعه می اندیشد.

    باجدیت بدنبال اجراطرح های ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح استان هستیم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “محمد غلامی” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تاکید بر اینکه بدون امنیت فعالیت های مردم در تمام زمینه ها امکان پذیر نخواهد بود، اظهار داشت: باتوجه به اینکه نیروی انتظامی ارتباط گسترده با مردم دارد پرسنل بایستی از سلامت فکر عمل و اخلاق برخوردار باشند تا پشتوانه مردمی داشته باشند.

    این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در زمینه امنیت اخلاقی بایستی برنامه ریزی دقیق و مستحکم و عقلانی صحیح صورت گیرد و نباید به مخالفت برخی افراد یا فضاسازی های رسانه ای توجه شود بلکه باید با توکل بر خدا کار پیش برود.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: اقتدار و قاطعیت بدون بی رحمی، سلامت درونی، حضور به هنگام و سریع، عطوفت و کمک به مردم و قانون گرایی موجب ارائه تصویر مثبت از نیروی انتظامی خواهد شد و این موارد مورد انتظار مقام معظم رهبری از ناجا است.

    سرهنگ غلامی تصریح کرد: برخورد با فروشندگان موادمخدر و اعتیاد، ساماندهی حاشیه نشینی و پیشگیری از جرائم حاشیه شهر، فساد و فحشا و هنجارشکنی از اولویت های کاری نیروی انتظامی است که در این راستا باید طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به جد پیگیری شود.

    وی در ادامه با تاکید بر اهتمام جدی فرماندهان بر قرارگاه جهادی آموزش، افزود: بایستی آموزش را با جدیت کامل در تمام سطوح پیگیری کنیم و تا پایین ترین رده پاسگاه ها انجام دهیم، طوری که خلقیات افراد تبدیل به رفتار شود.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان بر رعایت نظم و انضباط چه انضباط ظاهری و چه انضباط معنوی که این رعایت نظم و انضباط در درون سازمان ناجا ، وجه تمایز پلیس با سایر سازمان ها است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *