×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
رفع آسیب های اجتماعی نیازمند اقدامات اساسی است

  • کد نوشته: 21795
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار"علیرضا مظاهری" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی یکی از اولویت های نیروی انتظامی است که با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی محقق می شود.
    رفع آسیب های اجتماعی نیازمند اقدامات اساسی است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان رفع آسیب های اجتماعی را نیازمند برنامه ریزی و انجام اقدامات اساسی دانست و گفت: امنیت مردم در تمام حوزه ها خط قرمز پلیس است که در این راستا نیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و به صورت مستمر ادامه دارد.

    رفع آسیب های اجتماعی نیازمند اقدامات اساسی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار”علیرضا مظاهری” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی یکی از اولویت های نیروی انتظامی است که با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی محقق می شود.

    وی همچنین به اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در استان نیز اشاره کرد و افزود: اگر امکانات، اعتبارات و بستر های مناسب و لازم فراهم شود به طور حتم جمع آوری تمامی خرده فروشان تنها یک هفته زمان می برد.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه این استان از یک امنیت بسیار مطلوب برخوردار است، افزود: هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد اما تهدیداتی وجود دارد که باید برای جلوگیری از تحقق این تهدیدات تمام دستگاه های اجرایی پای کار بیایند.
    وی آسیب های اجتماعی را یکی از نگرانی های جدی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: در بحث آسیب های اجتماعی اقدامات مطلوب و مورد رضایت مقام معظم رهبری هنوز انجام نشده و این موضوع هنوز جزء دغدغه های ایشان است و می طلبد برای رفع این دغدغه مهم اقدامات جهادی و انقلابی را به صورت مستمر انجام داد.
    سردار مظاهری در ادامه به آسیب های موجود در مناطق حاشیه ای شهر نیز اشاره کرد و یاد آور شد: برای رفع آسیب های موجود در این مناطق نیز باید دستگاه های خدمات رسان وارد عمل شوند و امکانات و تسهیلات لازم برای مناطق حاشیه شهر فراهم شود.
    فرمانده انتظامی استان در بخش دیگر سخنان خود نزاع های فردی و دسته جمعی را جزء اولین جرم مهم در سطح کشور عنوان کرد و گفت: باید با فرهنگ سازی و مشارکت، آستانه تحمل مردم را افزایش داد و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند این اقدام را انجام دهد و همه دستگاه ها بایستی وارد عمل شوند.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه رفع آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی و انجام اقدامات اساسی است، خاطر نشان کرد: امنیت مردم در تمام حوزه ها خط قرمز پلیس است که در این راستا نیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و به صورت مستمر ادامه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *