×
×

مسوول صندوق بازنشستگی خراسان شمالی
قراردادن کالا کارت دراختیاراعضاصندوق بازنشستگان خراسان شمالی

  • کد نوشته: 21811
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا فیضی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و ارائه طرح های رفاهی به بازنشستگان زیر پوشش صندوق در استان از بهمن ماه سال جاری به مدت یکسال طرح کالا کارت در قالب تفاهم نامه دو جانبه با بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرا می شود.
    قراردادن کالا کارت دراختیاراعضاصندوق بازنشستگان خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

     مسوول صندوق بازنشستگی خراسان شمالی گفت: این صندوق «کالا کارت» در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۲ هزار عضو خود می‌دهد تا با آن اقلام مورد نیاز را خریداری کنند.

    قراردادن کالا کارت دراختیاراعضاصندوق بازنشستگان خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا فیضی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و ارائه طرح های رفاهی به بازنشستگان زیر پوشش صندوق در استان از بهمن ماه سال جاری به مدت یکسال طرح کالا کارت در قالب تفاهم نامه دو جانبه با بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرا می شود.

    وی افزود: در قالب این طرح تسهیلات اعتباری برای خرید اقساطی کالا و خدمات به صورت قرض الحسنه و با کارمزد تا چهار درصد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

    وی اظهار داشت: این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد و صندوق از محل کسر حقوق، ضمانت وام را بر عهده می گیرد.

    فیضی نژاد افزود: مدت بازپرداخت با دوره ۶، ۹ و ۱۲ ماهه و با کارمزد ۲، سه و چهار درصد است که با هماهنگی با بانک عامل قابل تمدید نیز است.

    وی گفت: هر یک از بازنشستگان به منظور دریافت تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت، باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با قوانین بانک مرکزی اقدام کنند.

    وی افزود: متقاضی تسهیلات کالا کارت باید در مدت یک ماه پس از دریافت کارت نسبت به خرید اقدام کند. 

    مدیر کل صندوق بازنشستگی خراسان شمالی گفت: ۱۲ هزار و ۲۲۵ بازنشسته عضو این صندوق هستند که با اجرای قانون همسان‌سازی حقوق، ماهانه ۶۵۵ میلیارد ریال دریافت می‌کنند.

    فیضی نژاد اظهار داشت: قبل از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، میزان پرداختی ماهانه به این قشر در استان ۴۲۳ میلیارد ریال در ماه بود.

    وی با بیان اینکه ۶۷ درصد اعضای این صندوق مرد و ۳۳ درصد زن هستند، افزود: هشت هزار و ۱۸۴ نفر بازنشسته مرد و چهار هزار و ۵۵ نفر بازنشسته زن عضو صندوق بازنشستگی خراسان شمالی هستند و هم اینک حق بیمه ۱۴ هزار و ۷۷۰ نفر نیروی رسمی، شامل کارکنان ادارات و سازمان ها، به این صندوق واریز می شود.

    مسوول صندوق بازنشستگی خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه امسال سه هزار و ۵۸۸ فقره وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی به اعضای این صندوق پرداخت شده است و علاوه بر این تا پایان امسال نیز هزار و ۳۶۳ فقره وام دیگر به آنان پرداخت خواهد شد.

    فیضی نژاد با بیان اینکه ماهانه به طور متوسط این تسهیلات شامل حال ۳۵۰ نفر می شود، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا بخشی از مشکلات موردی این قشر با پرداخت تسهیلات برطرف شود.

    وی در خصوص طرح یاری نیز گفت: در قالب این طرح مبلغ ۱۲ میلیون ریال به کارت حقوق بازنشستگان واریز می شود و وام های ۵۰۰ میلیون ریالی نیز برای خرید کالای خانگی با سود ۱۰ درصد و اقساط پنج ساله در اختیار این قشر قرار می گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *