×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان
تخصیص۴۲درصدی اعتبارات تملک دارایی امسال گلستان

  • کد نوشته: 21814
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین میرمحمد غراوی اظهارداشت: حدود پنج هزار میلیارد ریال از این اعتبارات استانی و بقیه از ردیف‌های مختلف ملی است که هر ساله با توجه به رشد تورم، میزان کل اعتبارات افزایش می‌یابد.
    تخصیص۴۲درصدی اعتبارات تملک دارایی امسال گلستان
  • تبلیغ هدفمند

     معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال استان را بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که تاکنون ۴۲ درصد این اعتبار به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافت.

    تخصیص۴۲درصدی اعتبارات تملک دارایی امسال گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین میرمحمد غراوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: حدود پنج هزار میلیارد ریال از این اعتبارات استانی و بقیه از ردیف‌های مختلف ملی است که هر ساله با توجه به رشد تورم، میزان کل اعتبارات افزایش می‌یابد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان همچنین امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی گنبدکاووس با اشاره به سهم ۸۵۰ میلیارد ریالی امسال این شهرستان از منابع استانی، گفت: تاکنون ۴۲ درصد از این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های مختلف تخصیص یافته است.

    وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، طرح به‌سازی میدان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس با هدف آسان سازی رفت و آمد شهروندان به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال‌جاری اجرا می‌شود.

    معاون عمرانی استاندار گلستان اظهارداشت: برای اجرای این طرح شامل جدول‌گذاری، آسفالت و دفع آبهای سطحی، ۷۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده که بخشی از آن با جابجایی اعتبارات بین دستگاهی و بخشی نیز از اعتبارت سطوح ملی تامین می‌شود.

    به گزارش ایرنا، رفت و آمد شهروندان برای دسترسی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان مستقر حاشیه جاده بین‌ المللی گنبد – اینچه‌برون به دلیل نبود آسفالت مناسب، مشکلات زیرساختی و تجمع دستفروشان نارضاتی شهروندان را در پی داشته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *