×
×

فرماندار مراوه‌تپه
هزینه۸۱۰میلیارد ریالی محرومیت‌زدایی مراوه‌تپه

  • کد نوشته: 21820
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین امانگلدی ضمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع اعتبارات هزینه شده، ۴۱۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله به‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، مدرسه سازی، احداث مرکز جامع سلامت، توسعه فضاهای ورزشی، به‌سازی مبلمان شهری و توسعه فضای سبز شهرهای مراوه‌تپه و گلیداغ و خرید و اهدای یک دستگاه بیل مکانکی و یک دستگاه خودروی آبرسانی سیار بوده است.
    هزینه۸۱۰میلیارد ریالی محرومیت‌زدایی مراوه‌تپه
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار مراوه‌تپه گفت که از ابتدای امسال تاکنون ۸۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و دستگاه‌های اجرایی برای محرومیت‌زدایی این شهرستان مرزی واقع در شرقی‌ترین قسمت استان گلستان هزینه شد.

    هزینه۸۱۰میلیارد ریالی محرومیت‌زدایی مراوه‌تپه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین امانگلدی ضمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع اعتبارات هزینه شده، ۴۱۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله به‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، مدرسه سازی، احداث مرکز جامع سلامت، توسعه فضاهای ورزشی، به‌سازی مبلمان شهری و توسعه فضای سبز شهرهای مراوه‌تپه و گلیداغ و خرید و اهدای یک دستگاه بیل مکانکی و یک دستگاه خودروی آبرسانی سیار بوده است. 

    وی افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبارت هزینه شده امسال نیز برای توسعه اشتغال و توانمندسازی مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان مراوه‌تپه هزینه شد.

    ضمیر اضافه کرد: اعتبارات هزینه شده توسط بنیاد علوی و دستگاه‌های اجرایی مراوه‌تپه برای محرومیت زدایی این شهرستان به غیر از اعتبار هزار و ۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت و تجهیز بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مراوه‌تپه است.

    وی یادآور شد که برای ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مراوه‌تپه که عملیات احداث آن با زیربنای ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع از سال ۹۵ شرع شده، بنیاد علوی ۸۰۰ میلیارد ریال و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی نیز ۲۵۰ میلیارد ریال برای خرید، انتقال و تجهیزات پزشکی آن هزینه کرده است.

    فرماندار مراوه‌تپه گفت: این بیمارستان که دارای بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، درمانگاه، جراحی، زنان و زایمان و اطفال است، در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری مراوه‌تپه در دهه فجر امسال را ۲ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای ۷۲۵ نفر و اعتبار پیش بینی شده برای طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن در این ایام شروع می‌شود را نیز هزار و ۷۳ میلیارد ریال با ایجاد ۳۴ فرصت شغلی اعلام کرد.

    ضمیر اضافه کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا قابل توجهی با مجموع اعتبار سه هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مراوه‌تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

    ضمیر ادامه داد: علاوه بر افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی و بهره‌برداری از ۵۴۵ واحد مسکن محرومان، پروژه‌های دیگری از جمله گازرسانی به روستاها، اجرای طرح هادی روستایی، مخابرات، آسفالت راه‌های روستایی و خانه بهداشت در ایام دهه فجر امسال افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

    شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

    مراوه‌تپه از شمال به کشور ترکمنستان، از شرق به خراسان شمالی، از غرب به بخش داشلی برون گنبدکاووس و از جنوب به شهرستان کلاله (جنگل گلستان) منتهی می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *