×
×

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین
بیش از۱تن روغن احتکاری دراسفراین کشف شد

  • کد نوشته: 21831
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،"سرهنگ "مجید یگانه پور " با اعلام جزئیات اين خبر بیان داشت : در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی روغن احتکاری به شهرستان بجنورد است، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
    بیش از۱تن روغن احتکاری دراسفراین کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ازکشف یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم روغن احتکاری به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    بیش از۱تن روغن احتکاری دراسفراین کشف شد

    بیش از۱تن روغن احتکاری دراسفراین کشف شد
    بیش از۱تن روغن احتکاری دراسفراین کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،”سرهنگ “مجید یگانه پور ” با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت : در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی روغن احتکاری به شهرستان بجنورد است، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضائی خوردرو مورد نظر را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۴۰ عدد قوطی روغن ۴ و نیم کیلویی که بصورت غیر قانونی و بدون مجوز اداره صمت از باربری تحویل و به مقصد شهرستان بجنورد در حرکت بود، کشف و با دستور قضائی خودرو توقیف شد.

    سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ماموران در این رابطه در بازرسی از یک انبار تعداد ۴۰ عدد قوطی روغن ۴ و نیم کیلوئی دیگر نیز که احتکارشده بود را کشف کردند، تصریح کرد: ارزش این مقدار روغن کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

    وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه، رفتارهای مجرمانه محتکران سبب نا امنی روانی شهروندان خواهد شد لذا پلیس با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *