×
×

شکست نائب قهرمان آسیاوشاهکار شاگردان خطیبی

  • کد نوشته: 21870
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین در این دیدار که در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک برگزار شد تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و مصطفی احمدی به سرمربیگری رسول خطیبی وارد میدان شد.
    شکست نائب قهرمان آسیاوشاهکار شاگردان خطیبی
  • تبلیغ هدفمند

    تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم‌ پرسپولیس تهران بود که که با نتیجه ۲ بر یک نائب قهرمان آسیا را شکست داد.

    شکست نائب قهرمان آسیاوشاهکار شاگردان خطیبی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک برگزار شد تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و مصطفی احمدی به سرمربیگری رسول خطیبی وارد میدان شد.

    پرسپولیس تهران نیز با️ حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل میهمان اراکی خود صف‌آرایی کرد.
    تیم فوتبال آلومینیوم اراک که دقایق نخست بازی را تحت تاثیر آوازه پرسپولیس قرار گرفته بود بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داد تا اینکه در دقیقه هفت بازی کمال کامیابی نیا اولین گل بازی را وارد دروازه آلومینیومی‌ها کرد.

    شاگردان رسول خطیبی بعد از دریافت گل زودهنگام پرسپولیس، خیلی زود جریان بازی را در دست گرفتند تا اینکه شاهین توکلی در دقیقه ۱۹ بازی گل تساوی آلومینیوم را به ثمر رساند و بعد از این گل توپ و میدان تا حدودی در اختیار آلومینیوم اراک بود تا اینکه حامد پاکدل در دقیقه ۳۰ بازی گل دوم این تیم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

    بعد از گل پیروزی آلومینیوم روند هجومی بازی کاهش یافت و ۱۵ دقیقه سوم نیمه نخست این دیدار بدون هیچ اتفاقی به پایان یافت و تیم آلومینیوم میهمان خود را با شکست به رختکن فرستاد.
    شاگردان گل‌محمدی نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و با فشارهای پی‌درپی موقیعت‌های مختلفی را در محوطه ۱۸ قدم آلومینیوم خلق کردند اما درخشش دروازه‌بان این تیم از یک طرف و بی دقتی مهاجمان پرسپولیس باعث شد فرصت‌ها یکی پس از دیگری از بروند.
    فشارهای تیم پرسپولیس بر روی تیم آلومینیوم ادامه داشت و در دقیقه ۸۴ بازی نوراللهی یک شوت سنگین به سمت دروازه آلومینیوم روانه کرد اما با عکس‌العمل زیبای دروازه‌ بان آلومینیوم این فرصت نیز برای بازیکنان پرسپولیس از دست رفت.
    در دقایق پایانی این دیدار بازی روند پربرخوردی در زمین حاکم بود و با وجود ۶ دقیقه وقت اضافه اتفاق خاصی برای هیچ یک از تیم‌ها نیفتاد و به این ترتیب آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر یک اولین شکست تیم پرآوازه پرسپولیس تهران را لیگ امسال رقم زد.
    امید سینگ، حامد پاکدل و رامتین سلیمان زاده برای آلومینیوم زمین بازی را ترک کردند و میثم مجیدی، محمد علی نژاد و جابر انصاری به جای آنها وارد وارد میدان شدند.
    سید وحید کاظمی به همراه محمد عطایی، علی احمدی و عباس پورحیدری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حمید حاج‌ملک و امیرسامان سلطانی نیز کمک داوران بودند و ناظر بازی نیز حسین نجاتی بود.

    از حواشی این دیدار می‌توان به حضور تعداد افراد در جایگاه تماشاگران اشاره کرد.

    هواداران اراکی آلومینیوم پس از پایان بازی مقابل ورزشگاه به شادی پرداختند.
    آلومینیوم با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۱۵ امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد و شاگردان یحیی گل محمدی نیز با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفتند.

    آلومینیوم اراک روز شنبه یازدهم بهمن ماه جاری در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به میهمان تراکتور سازی تبریز خواهند بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *