×
×

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید
تقویت صنعت گردشگری شهرستان بروجن

  • کد نوشته: 21997
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین اصغر نوراله‌زاده روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان بروجن و حضور در کمیته اشتغال این شهرستان با تاکید بر تهیه و تدوین طرح‌های اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفرینی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، به نظر می‌رسد حوزه گردشگری بتواند به خوبی پیشران توسعه شهرستان بروجن باشد و باید تمام تمرکز و فعالیت‌ها بر این حوزه متمرکز شود.
    تقویت صنعت گردشگری شهرستان بروجن
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از تمامی طرح‌های پیشنهادی بروجن که تکمیل‌کننده صنعت گردشگری این شهرستان باشد حمایت مالی و تسهیلاتی می‌شود.

    تقویت صنعت گردشگری شهرستان بروجن

    تقویت صنعت گردشگری شهرستان بروجن
    تقویت صنعت گردشگری شهرستان بروجن

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین اصغر نوراله‌زاده روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان بروجن و حضور در کمیته اشتغال این شهرستان با تاکید بر تهیه و تدوین طرح‌های اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفرینی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، به نظر می‌رسد حوزه گردشگری بتواند به خوبی پیشران توسعه شهرستان بروجن باشد و باید تمام تمرکز و فعالیت‌ها بر این حوزه متمرکز شود.

    وی، وجود ۲ تالاب بین‌المللی، مناظر طبیعی، چشمه‌سارها و کانون‌های جذاب گردشگری شهرستان بروجن را در کشور بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود متولیان امر، محوریت توسعه شهرستان بروجن را بر حوزه گردشگری متمرکز کنند و در همین راستا  برای تامین تسهیلات صندوق کارآفرینی امید حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر تکمیل زنجیره تولید در صنعت گردشگری شهرستان بروجن، تصریح کرد: علاوه‌بر طرح‌های گردشگری نظیر بوم‌گردی و باغ گردشگری، باید مراکز طراحی و تولید صنایع دستی نیز در شهرستان ایجاد شود.

    نوراله‌زاده، برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی تالاب به میزانی تالاب چغاخور بروجن را به عنوان یکی از طرح‌های اجرایی سال آینده پیشنهاد داد و گفت: در کنار برگزاری جشنواره و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری طبیعی، می‌توان با کشت گیاهان دارویی و عرضه دمنوش‌های مختلف به گردشگران، از این طریق نیز اشتغالزایی کرد.

    وی افزود: در همین راستا پیشنهاد می‌شود تا کارگروهی برای برگزاری این جشنواره تشکیل شود و برای برترین ایده‌ها و طرح‌هایی که در این جشنواره ارائه می‌شود جایزه در نظر گرفت و صندوق کارآفرینی امید هزینه این جوایز را برعهده می‌گیرد.

    نوراله‌زاده، توسعه گلخانه‌ها و فراروی و بسته‌بندی محصولات لبنی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان بروجن برای رونق اشتغال برشمرد و گفت: هر طرحی در خصوص فراروی و بسته‌بندی لبنیات ارائه شود تسهیلات موردنیاز آن را پرداخت خواهیم کرد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت نیز می‌توانند از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع تفسیر درستی از این قانون نشده و عنوان می‌شود که تنها روستاها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند در حالیکه طبق قانون تمامی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر نیز شامل این تسهیلات می‌شوند که این فرصتی خوبی برای شهرهای مشمول شهرستان بروجن نیز است.

    به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *