پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی امروز چهارشنبه به صورت آنلاین در اهواز آغاز به کار کرد.
×
×

آغاز پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی دراهواز

  • کد نوشته: 22061
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
  • ۰
  • پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی امروز چهارشنبه به صورت آنلاین در اهواز آغاز به کار کرد.
    آغاز پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی دراهواز
  • تبلیغ هدفمند

    پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی روزچهارشنبه به صورت آنلاین در اهواز آغاز به کار کرد.

    این کنگره علمی که از روز هشتم تا دهم بهمن ماه برگزار می شود با ۲۱ کارگاه علمی مجازی و حدود ۱۴۰۰ شرکت کننده، دارای ۱۱ بخش سخنرانی علمی از کشورهای ژاپن، آمریکا، سوییس و ایران بوده و در نهایت ۶۷۶ مقاله و پوستر پذیرفته خواهد شد.

    آغاز پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی دراهواز

    در کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی، اساتید و محققان دانشگاههای سراسر جهان طی ۲۰ پنل مختلف در طول سه روز به ارائه آخرین مقالات علمی در حوزه ایمونولوژی و به ویژه واکسن های تولیده شده در حوزه کووید ۱۹ می پردازند.

    همچنین در این کنگره برنامه‌های آموزشی مختلفی برای دانشجویان برگزار خواهد داشت و علاقه مندان می توانند از طریق آپارات به صورت زنده این کنگره را دنبال کنند.

    علی اسدی راد مسئول کمیته اجرایی این کنگره اظهار داشت: این کنگره هر ۲ سال یکبار به میزبانی انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی ایران برگزار می شود. در این کنگره جدیدترین دستاوردهای علم ایمونولوژی و علوم وابسته به آن در زمینه های بالینی به معرض دید اساتید، دانشمندان و دانشجویان قرار داده می شود.

    وی عنوان کرد: برگزاری کنگره های بین المللی باعث می شود دید دانشجویان به جهان علم در کشورهای مختلف باز شود و ارتباطات بین دانشجویان دنیا بیشتر می شود. معتقدم این کنگره ها یک نوع گردهمایی و جشن برای آموختن علم هستند و در آنها اتفاقات خوبی رخ می دهد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *