×
×

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی
بیعانه بابت اجاره باغ ویلایامنزل ممنوع

  • کد نوشته: 22442
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رسانی پليس فتا سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت : با راه اندازی مرکز فوریت های سایبری مشخص شد شهروندان استقبال قابل توجهی از راه اندازی این مرکز به عمل آوردند .
    بیعانه بابت اجاره باغ ویلایامنزل ممنوع
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در پی وقوع تعداد قابل توجهی کلاهبرداری در سایت های واسطه گر اینترنتی هشدار داد و گفت : گرفتن هر گونه بیعانه بابت اجاره باغ ویلا یا منزل در سایت های واسطه گر ممنوع است.

    بیعانه بابت اجاره باغ ویلایامنزل ممنوع

    بیعانه بابت اجاره باغ ویلایامنزل ممنوع
    بیعانه بابت اجاره باغ ویلایامنزل ممنوع

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت : با راه اندازی مرکز فوریت های سایبری مشخص شد شهروندان استقبال قابل توجهی از راه اندازی این مرکز به عمل آوردند .

    سرهنگ جواد جهانشیری ادامه داد: کارشناسان این مرکز دریافتند تعداد وقوع کلاهبرداری با عنوان اجاره باغ ویلا در اواخر هفته و ایام منتهی به تعطیلات رسمی فزونی یافته و کلاهبرداران با سوء استفاده از درج آگهی در سایت های واسطه گر نظیر دیوار و شیپور به اهداف کلاهبردارانه خود نزدیک می شوند.

    وی ادامه داد: در این روش کلاهبردارانه فرد سودجو با بهره برداری از فرصت درج آگهی در سایت های واسطه گر نظیر دیوار و بارگزاری تصاویر مهیج از ساختمان و باغ ویلاهای چشمگیر به بهانه رزرو، مبالغی را به عنوان ودیعه از قربانی دریافت کرده و بعضاً مالباخته بدلیل قابل توجه نبودن مبلغ کلاهبرداری از طرح شکایت خودداری می کند .

    وی به کاربران فضای سایبری توصیه کرد: استفاده از سایت های واسطه گر اینترنتی در اغلب کشورها مرسوم و رایج است اما توجه به توصیه های پلیس و نکات درج شده در سایت می تواند از کلاهبرداری های ناشی از خرید ناآگاهانه در این سایت ها پیشگیری کند لذا هرگز در سایت های موصوف معامله ای را به صورت غیر حضوری انجام نداده و هیچ مبلغی حتی مبالغ کم و ناچیز را تحت عنوان بیعانه به حساب اعلام شده واریز نکنند حتی اگر قرار باشد این کالا یا خدمات از دست شما برود و از دستیابی به آن محروم شوید.

    گفتنی است، شهروندان می توانند درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کنند و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع گردند.

    منبع: سایت اطلاع رسانی پلیس فتا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *