×
×

فرمانده سپاه گلستان
افتتاح ۱۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم

  • کد نوشته: 2408
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۳
  • ۰
  • فرمانده سپاه گلستان با اشاره به اجرای بیش از ۲ هزار برنامه در دهه فجر امسال گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده و ۱۰۰ سری جهیزیه در ایام دهه فجر تحویل مردم استان می‌شود.
    افتتاح ۱۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه گلستان با اشاره به اجرای بیش از ۲ هزار برنامه در دهه فجر امسال گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده و ۱۰۰ سری جهیزیه در ایام دهه فجر تحویل مردم استان می‌شود.

    افتتاح 100 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم گلستان از سوی سپاه
    افتتاح ۱۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم گلستان از سوی سپاه

    سردار حسین معروفی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام ۲ هزار و ۸۱ برنامه در قالب ۲۵۲ عنوان، ۶ سرفصل و ۲۱۹ برنامه شاخص و محوری برگزار می‌شود.

    وی گفت: در موضوع نظام تربیتی ۲ هزار و ۵۷ نشست حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت استان پیش‌بینی شده است.

    فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ایام دهه فجر افزود: طرح « هر جهادگر یک خدمت» در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود.

    علاوه براین گروه‌های جهادی در یکهزار محله استان به مردم محروم خدمات‌رسانی می‌کنند.

    وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در این ایام افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده و محروم در شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا، گنبد و کلاله است.

    در دهه فجر امسال ۱۰۰ سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان اعطا می‌شود.

    سردار معروفی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و محرومان گفت: یکهزار و ۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در دهه فجر امسال بین جامعه هدف توزیع خواهدشد.

    در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تیم‌های پزشکی تخصصی و عمومی نیز به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام می‌شوند.

    وی برگزاری بیش از ۲ هزار نشست بصیرتی با موضوعات مختلف از جمله گام دوم انقلاب، تجلیل از بسیجیان برتر، کرسی تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، برپایی ۴۱ نمایشگاه فرهنگی و هنری، اکران فیلم‌های ارزشی و انقلابی در ۲۰ نقطه استان، برگزاری ۵۷ یادواره شهید و غیره را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

    فرمانده سپاه نینوای استان گفت: نشست با مادران شهدا، همایش نقش زنان در گام دوم انقلاب،  کارگاه مهارت‌های زندگی و غیره از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال از سوی اقشار سپاه نینوای استان برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ واحدمسکونی دیگر در مناطق سیل‌زده ساخته و تحویل مردم می‌شود و علاوه براین ۱۵۰ سری جهیزیه نیز به زوج‌های نیازمند استان هدیه خواهدشد

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *