×
×

کمین موج چهارم درعادی نگاری کرونا

  • کد نوشته: 24167
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • این شرایط خیلی وحشتناک است که اگر آگاهی و جدیت لازم را مردم نداشته باشند، ممکن است کشور را گرفتار کند.
    کمین موج چهارم درعادی نگاری کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    افراد زیادی ماسک زدن و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار داده اند ولی متاسفانه برخی اصناف و مردم با ساده انگاری از خطر این ویروس همچنان غافلند.

    تاکنون سه موج از شیوع کرونا را گذرانده ایم و با نگاهی به بیمارستان های کشورمتوجه این امر خواهید شد که هم توان تیم درمان در حداکثر خود استفاده شده و هم ترس موج چهارم به مراتب بیشتر از موج‌های قبلی است.

    کمین موج چهارم درعادی نگاری کرونا

    این شرایط خیلی وحشتناک است که اگر آگاهی و جدیت لازم را مردم نداشته باشند، ممکن است کشور را گرفتار کند.

    میزان شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی که به تازگی پدیدار شده به طور متوسط ۵ برابر و مرگ و میر آن ۳ برابر شده است، یعنی اگر موج چهارم اتفاق بیافتد، مرگ و میر ناشی از آن به ۱۵ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

    شیوع این ویروس جهش یافته می‌تواند منجر به موج خیلی وحشتناکی شود.که خطر بزرگ در کمین مردم است که هوشیاری مردم می‌تواند موج چهارم را شکست دهد.

    یافته است و در کنار آن با افزایش میزان مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونا و همچنین افزایش میزان تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۱ روبرو هستیم. اکثراستان‌هاییکه در وضعیت زرد بودندنارنجی شده است. این یک اعلام خطر برای همه ما و حرکت به سمت جهش چهارم است. بنابراین همه باید مراقبت کنیم و جلوی این کار را بگیریم و وارد موج چهارم و خیز چهارم نشویم و شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم مهار کنیم.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *