×
×

فرمانده سپاه کربلا
بازگشت پیکرشهید تقدسی بعدازگذشت۳۸سال به آغوش خانواده

  • کد نوشته: 24547
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، پیکر این شهید والامقام به همراه ۹ شهید دیگر که هشت تن از آنان شهدای گمنام هستند ، وارد مازندران می شود.
    بازگشت پیکرشهید تقدسی بعدازگذشت۳۸سال به آغوش خانواده
  • تبلیغ هدفمند

    پیکر پاک شهید منوچهر تقدسی از شهدای جنگ تحمیلی ۳۸ سال پس از شهادت در منطقه عملیاتی دفاع مقدس همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) به خانه باز می‌گردد.

    بازگشت پیکرشهید تقدسی بعدازگذشت۳۸سال به آغوش خانواده

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، پیکر این شهید والامقام به همراه ۹ شهید دیگر که هشت تن از آنان شهدای گمنام هستند ، وارد مازندران می شود.

    شهید تقدسی که متولد سال ۱۳۴۴ شهرستان محمود آباد بود، ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۱ با ۱۷ سال سن طی عملیات تهاجمی والفجر مقدماتی در منطقه عماره عراق به شهادت رسید.

    خبر بازگشت پیکر این شهید بسیجی را سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران به اطلاع خانواده اش رسانده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا ، سردار مسلمی با حضور در منزل پدری شهید تقدسی ، گفت: به واسطه تلاش و پیگیری های مداوم گروه‌های تفحص برای پیدا کردن و شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید منوچهر تقدسی شناسایی و به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

    فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان هشت شهید گمنام  و ۲ شهید دارای نام و نشان است ، افزود : طبق برنامه ریزی‌ها هفته آینده مراسم وداع با شهدا در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.

     سردار مسلمی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی در شان و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار شود.

    وی افزود : بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکرهای مطهر شهیدان روز شنبه نهم اسفند برای مراسم وداع به شهرستان ها منتقل و  صبح یکشنبه دهم اسفند هم مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر  برگزار می‌شود.

    مازندران امسال میزبان پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم و یک شهید تفحص شده جنگ تحمیلی بود. پیکر شهدای مدافع حرم پنج سال پس از شهادت در منطقه خان طومان سوریه به کشور بازگردانده شده بود.

    مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس و ۴۲ شهدی مدافع حرم در جنگ برابر تروریست های تکفیری تقدیم انقلاب کرده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *