×
×

ارشد نظامی آجا استان
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان برگزار شد

  • کد نوشته: 2501
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۹
  • ۰
  • همزمان با دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.
    صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند
    صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان برگزار شد
    همزمان با دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.

    همزمان با دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.

    همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان « امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان برگزار شد.

    امیر سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسکری، ارشد نظامی آجا در استان در این مراسم با گرمیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: عزت، اقتدار و توانمندی امروز جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های خون شهداست.

    وی با بیان اینکه دشمن در طول ۴ دهه گذشته انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها را علیه ملت ایران به‌کار گرفته است، گفت: ملت ایران در تمام این سال‌ها پشت سر ولایت فقیه ایستادند و از نظام اسلامی حمایت کردند

    فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اثرگذار بود که حضور مردم در صحنه، رهبری و ولایت فقیه، همدلی و وحدت ملت ایران از مهم‌ترین عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است.

    وی با بیان اینکه امروز همه ما نسبت به نعمت انقلاب اسلامی مسئول هستیم، بیان داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انقلاب و آرمان‌های انقلابی فراموش نشود. به ویژه در ایام دهه فجر فرصت خوبی در اختیار همه تریبون‌داران قرار گرفته که ارزش‌ها، دستاوردها و خدمات جمهوری اسلامی را به نسل نوجوان و جوان این کشور انتقال دهند.

    امیر سعیدعسکری گفت: دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تلاش کنیم که به انقلاب اسلامی آسیب نرسد.

    وی تقویت جبهه مقاومت را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: محور مقاومت تحت مدیریت رهبر انقلاب و فرماندهی سردار سپهبد قاسم سلیمانی  به اسطوره استکبارستیزی تبدیل شده است.

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *