×
×

استاندار خراسان شمالی
برای توسعه بجنورد۱۸۰۰میلیاردریال اعتبارمصوب شد

  • کد نوشته: 25022
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در نشست با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان در روستای بدرانلوی بجنورد اظهار داشت: طرح‌ها بر اساس اولویت در حوزه های مختلف مانند راه های روستایی و آبرسانی در نظر گرفته شده است که ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی، ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای طرح های بخش خصوصی پیش بینی شده است.
    برای توسعه بجنورد۱۸۰۰میلیاردریال اعتبارمصوب شد
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار خراسان شمالی گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۴۹ طرح توسعه‌ای شهرستان بجنورد و بهره‌برداری از آن مصوب شد.

    برای توسعه بجنورد۱۸۰۰میلیاردریال اعتبارمصوب شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در نشست با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان در روستای بدرانلوی بجنورد اظهار داشت: طرح‌ها بر اساس اولویت در حوزه های مختلف مانند راه های روستایی و آبرسانی در نظر گرفته شده است که ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی، ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای طرح های بخش خصوصی پیش بینی شده است.  

    وی افزود: بازسازی و توسعه حرم امامزاده عباس و توسعه مجموعه مفخم از جمله طرح های مهم شهرستان بجنورد است که می تواند موجب تحول در حوزه های مذهبی،  گردشگری و فرهنگی استان شود.  
    وی با بیان اینکه طرح ها برای تامین اعتبار و اجرا باید اولویت بندی شود، اظهار داشت: طرح هایی که با تزریق اعتبارات اندک قابل تکمیل است باید قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.
    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص درخواست برای افزایش سرانه آرد شهرستان بجنورد گفت: بر تامین نیازهای مردم تاکید دارم اما اینکه سرانه آرد را بالا ببریم ولی کنترل و نظارتی بر چرخه توزیع آرد نداشته باشیم، قابل قبول نیست.
    شجاعی با بیان اینکه سرانه آرد باید در تمام روستاها برابر باشد، افزود: سازمان های مربوطه و فرمانداری بجنورد باید در نشستی سرانه آرد شهری و روستایی را تعیین کنند و یکسان سازی این سرانه در روستاها باید هر چه سریع تر اجرایی شود.
    در این نشست ۹ طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرکز استان خراسان شمالی بررسی شد که شجاعی در این خصوص گفت: سرمایه گذاری را قبول داریم اما تابع تشخیص های فنی دستگاه های تخصصی نیز هستیم.
    بر اساس این گزارش در این نشست مقرر شد ۳۶ طرح بجنورد از محل اعتبارات استانی، چهار طرح از محل اعتبارات شهرداری و ۹ طرح بخش خصوصی با آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *