×
×

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان
صعودپاس گلستان به مسابقات لیگ برتروالیبال

  • کد نوشته: 25111
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ فرزاد تاجره در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: تیم والیبال پاس فرماندهی انتظامی استان با کسب 20 برد متوالی و صعود به فینال مسابقات دسته یک کشور، موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
    صعودپاس گلستان به مسابقات لیگ برتروالیبال
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین انتظامی استان از صعود مقتدرانه تیم والیبال پاس گلستان به مسابقات لیگ برتر خبر داد.

    صعودپاس گلستان به مسابقات لیگ برتروالیبال

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ فرزاد تاجره در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: تیم والیبال پاس فرماندهی انتظامی استان با کسب ۲۰ برد متوالی و صعود به فینال مسابقات دسته یک کشور، موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

    وی با بیان اینکه در مسابقه نیمه نهایی، تیم پاس گلستان موفق شد نماینده چالوس را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند، افزود: این صعود مقتدرانه حاصل ماه ها تلاش بی وقفه کادر فنی، بازیکنان و مسئولان ذیربط بوده است.

    جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه تیم والیبال پاس فرماندهی انتظامی استان به سرمربیگری سرگرد “عیسی سنگدوینی” در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است، افزود: “سنگدوینی” از چهره های ورزشی و دارای مدال های قهرمانی در سطح جهان و ارتش های جهان سیزم و والیبال است که علاوه بر سرمربیگری تیم والیبال پاس به عنوان رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان و رئیس هیئت والیبال استان و دبیر هیئت والیبال ناجا نیز در حال خدمت است.

    سرهنگ تاجره گفت: تیم والیبال پاس فرماندهی انتظامی استان به یاری خداوند و با حمایت های همه جانبه فرمانده انتظامی استان و سردار “گودرزی” فرمانده مرزبانی ناجا که به عنوان رئیس هیئت والیبال نیروی انتظامی هم می باشد و همه مسئولان استانی که در حد توان خود از تیم حمایت کردند توانست با ارائه بازی های درخشان و درایت کادر فنی و تلاش همه بازیکنان و از همه مهمتر با صرف کم ترین هزینه با برد ۲۰ بازی متوالی با ثبت رکورد تاریخی در لیگ باشگاه های کشور در صدر جدول گروه خود قرار گرفته و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. 

     جانشین انتظامی استان گلستان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به همه هم استانی ها و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف و حمایت مسئولان و هواداران، تیم والیبال پاس در مسابقات لیگ برتر نیز به موفقیت های خود ادامه دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *