×
×

برای اولین بار در خراسان رضوی
وبیناربین‌المللی پزشکان‌قلب در مشهد

  • کد نوشته: 25447
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و گار به نقل از ایرنا، دبیر علمی نخستین وبینار بین المللی قلب ایران و اروپا در این مراسم گفت: بیمارستان رضوی مشهد طی سه سال اخیر به صورت حضوری پذیرای متخصصان مرتبط با قلب و عروق جهان بوده است اما امسال به خاطر شیوع کرونا این همایش به صورت وبینار برگزار می‌شود.
    وبیناربین‌المللی پزشکان‌قلب در مشهد
  • تبلیغ هدفمند

    وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا روز جمعه به میزبانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد برگزار شد.

    وبیناربین‌المللی پزشکان‌قلب در مشهد

    به گزارش بازار کسب و گار به نقل از ایرنا، دبیر علمی نخستین وبینار بین المللی قلب ایران و اروپا در این مراسم گفت: بیمارستان رضوی مشهد طی سه سال اخیر به صورت حضوری پذیرای متخصصان مرتبط با قلب و عروق جهان بوده است اما امسال به خاطر شیوع کرونا این همایش به صورت وبینار برگزار می‌شود.


    دکتر محمود شبستری افزود: با توجه به وضعیت کرونایی این  وبینار طی ۲ مرحله در روزهای هشتم و ۲۲ اسفند ماه برگزار می‌گردد.


    وی ادامه داد: تازه ترین اطلاعات و روشهای مرتبط با تشخیص و درمان بیماریهای قلب و عروق در این وبینار مورد بحث و بررسی  قرار می گیرد.

    شبستری گفت: انجام ۱۲ عمل جراحی به صورت آنلاین که هشت مورد آن در ایران و چهار مورد در ایتالیا انجام خواهد شد، از  دیگر بخش‌های این وبینار است.

    در این وبینار پزشکان متخصص و برجسته در حوزه قلب و عروق از کشورهای  ایتالیا، آلمان، بلژیک، هند، سوئیس، آمریکا، اسپانیا، ترکیه و ایران حضور دارند.

    بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت بیمارستانی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فرد در درمان بیماریهای مختلف برخوردار است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *