×
×

اینبار مردم رو به مسئولین
مسبب افزایش کرونا نشوید

  • کد نوشته: 25508
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
  • ۰
  • در شرایطی که فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی حرف اول را در ریشه کن کردن این ویروس می زند، برگزاری مراسماتی مثل بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی با حضور مسئولین کشوری و استانی به نظر غیر اخلاقی می آید.چرا که پای جان مردم در میان است.
    مسبب افزایش کرونا نشوید
  • تبلیغ هدفمند

    از چندین روز گذشته که هشدار ورود موج چهارم کرونا به مردم داده شده، آمار مبتلایان به این ویروس در حال افزایش است.که این نشانگر خیز آرام کشور به سمت فاز چهارم کرونا است.

    مسبب افزایش کرونا نشوید


    این ویروس مخوف کاری به سن و سال و سمت و شغل شما ندارد و همه را درگیر می کند، و اگر لحظه ای از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شویم نتیجه اش اسف بار خواهد بود.


    در گلستان نیز موج چهارم کرونا دور از انتظار نیست و در صورت عادی انگاری شرایط فعلی، آینده ای نزدیک شاهد اوج گرفتن این ویروس جهش یافته دور از انتظار نخواهد بود.


    با توجه به خیز برداشتن موج چهارم کرونا و شیوع ویروس انگلیسی، گویا عده ای از مردم همچنان مرگبار بودن این ویروس را جدی نگرفته اند و چه تاسف بار که مسئولین نیز این جمع را همراهی می کنند. آن ها در کنار اینکه مدام به مردم توصیه می کنند دستور العمل های بهداشتی را جدی بگیرند اما خود غافل از رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.


    در شرایطی که فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی حرف اول را در ریشه کن کردن این ویروس می زند، برگزاری مراسماتی مثل بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی با حضور مسئولین کشوری و استانی به نظر غیر اخلاقی می آید.چرا که پای جان مردم در میان است.


    در این بین جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید برنامه سفر یک روزه به گلستان برای افتتاح و بازدید از یکسری پروژه های استانی و دیدار با نمایندگان احزاب را ریخته و اجرا کردند.
    مراسماتی که به نظر غیرضروری می باشد و هیچ توجیهی برای حضور فیزیکی معاون اول رئیس جمهور وجود ندارد.
    سوالی که پیش می آید این است که آیا برای جناب معاون مقدور نبود که همانند باقی این مدت به صورت ویدئو کنفرانس این مراسمات را برگزار کند؟
    آیا در این شرایط بازدید از پروژ های عمرانی استان ها اهمیتش از جان مردم بیشتر بود؟چرا که با هر سفر ایشان افراد زیادی نیز وی را همراهی کرده که این همراهی بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی درصد احتمال افزایش کرونا را بالا می برد.


    متاسفانه مسئولین عالی رتبه کشور بدون در نظر گرفتن شرایط حاد موجود در سراسر کشور در این روزهای پایانی سال و دولت تدبیر و امید اقدام به سفرهای غیرضروری می کنند که هشدارهای وزیر بهداشت را نزد مردم زیر سوال می برند.
    حال که ردپایی از این ویروس انگلیسی نیز در ایران مشاهده شده که موجب جان باختن عده ای از شهروندان کشورمان شده است و به تازگی رد پای ویروس نیویورکی نیز صحبت به میان آمده انتظار می رود تا زمان تکمیل پروسه تولید واکسن ایرانی و واکسینه شدن کل کشور مسئولین نیز در کنار شعار دادن و روی کاغذ آوردن دستور العمل های بهداشتی خود نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی عمل نمایند.

    پایان سال ۹۹ و آغاز سال ۱۴۰۰ نزدیک است و بسیاری از کسبه فروش و دخل یکسالشان از این ماه تامین می‌شود و مردم نیز آماده دید و بازدید و سفرهای نوروزی میشوند که با این حرکت جناب معاون و وزرای دولت جای سوال است که اگر ویروس کرونا خطرناک است پس چرا رفتار مسؤلین در قبال این ویروس اینگونه است.


    در شرایطی که مردم و علی الخصوص کسبه بازار زیر چکمه های کرونا در حال له شدن هستند می طلبد رئیس جمهورمحترم ایران نظارت بیشتری بر معاونین و وزرای خود نسبت به برگزاری مراسمات و مراودات روزانه داشته باشد.چرا که مسئولین الگوی رفتاری شهروندان هستند. و اگر آن ها شرایط را عادی انگار کنند مردم نیز همانند کودکی از آن ها پیروی می کنند.

    حال زمان پاسخ به این پرسش است که دست آورد این سفر یک روزه جناب معاون در ایام نزدیکی به انتخابات ۱۴۰۰ چه می تواند باشد؟

    آقای رئیس جمهور آیا این روزها با باقی این مدتی که کرونا کشور ما را درگیر کرده متفاوت است که اجازه سفرهای غیرضروری را به معاون خود می دهید؟آیا حالا که معاونین و وزرایتان در این روزها به سفرهای استانی می روند مسئولیت جان مردم را شما قبول می کنید؟

    امیدواریم حداقل هدف این سفرها ارزشمندتر از جان مردم باشد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *