×
×

مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی گلستان
واکسیانسیون‌کادردرمان در مرحله‌دوم تزریق

  • کد نوشته: 25623
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از وبدا، مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: در این مرحله از واکسیناسیون، 2 هزار عدد واکسن وارد استان شد که طی 2 مرحله به کادر درمان و بهداشت تزریق می شود.
    واکسیانسیون‌کادردرمان در مرحله‌دوم تزریق
  • تبلیغ هدفمند

    مرحله دوم واکسیناسیون، کادر درمان شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشت گلستان از امروز، آغاز شد.

    واکسیانسیون‌کادردرمان در مرحله‌دوم تزریق

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از وبدا، مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: در این مرحله از واکسیناسیون، ۲ هزار عدد واکسن وارد استان شد که طی ۲ مرحله به کادر درمان و بهداشت تزریق می شود.

    دکتر باقری افزود: در روز اول، کادر بهداشت و درمان در بیمارستان های گرگان، گنبد، بندرترکمن و بندرگز و پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت که با بیماران مبتلا به کرونا، مواجه هستند، تزریق را انجام می دهند.

    وی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده در این مرحله واکسن اسپوتنیک وی روسی است که ایمنی بالایی ایجاد می کند.

    وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری همه نیروهای شاغل در بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت، جانبازان شامل دریافت واکسن و بیماران زمینه ای و افراد مستقر در آسایشگاه ها، واکسن دریافت می کنند.

    مدیر گروه بیماری های دانشگاه تاکید کرد: مرحله اول واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بیمارستان های خصوصی و دولتی استان در مقابل کرونا،۲۱ بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور، انجام شد.

    وی گفت: در مرحله اول، ۲۷۰ عدد واکسن به گروه هدف تزریق شد که خوشبختانه عوارض جدی برای افراد به همراه نداشت و واکسیناسیون نوبت دوم این افراد بزودی آغاز می شود. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *