×
×

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
پرداخت۱۶میلیاردریال تسهیلات اشتغال به جوانان

  • کد نوشته: 25642
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصیب اکبرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات که با هدف ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از کارآفرینان، افراد خلاق و نوآور استان پرداخت شده، برای اجرای ۴۲ طرح دامپروری توسط جوانان روستایی اختصاص یافته و چهار میلیارد ریال نیز برای اجرای هشت طرح توسط سمن ها پرداخت شده است.
    پرداخت۱۶میلیاردریال تسهیلات اشتغال به جوانان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: امسال ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۵۰ طرح اشتغالزایی جوانان روستایی و سازمان‌های مردم‌نهاد این استان تعلق گرفته است.

    پرداخت۱۶میلیاردریال تسهیلات اشتغال به جوانان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصیب اکبرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات که با هدف ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از کارآفرینان، افراد خلاق و نوآور استان پرداخت شده، برای اجرای ۴۲ طرح دامپروری توسط جوانان روستایی اختصاص یافته و چهار میلیارد ریال نیز برای اجرای هشت طرح توسط سمن ها پرداخت شده است.  

    وی با بیان اینکه میزان پرداختی تسهیلات بستگی به طرح اشتغالزایی دارد، افزود: چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دیگر نیز توسط شعب صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود که اکنون در مرحله تشکیل پرونده است.

    اکبرزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با جهاد دانشگاهی گفت: همکاری در رشد دانش تخصصی و توانمندی اعضای سازمان های مردم نهاد، مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان با جهاد دانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آموزش های مهارتی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

    خراسان شمالی بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ حدود ۲۷۰ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ سال دارد که حدود ۳۲ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *