×
×

در نگارخانه ایران
برپایی نمایشگاه‌عکس”آت اوغلان” در گرگان

  • کد نوشته: 25674
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • ۰
  • محسن کابلی در پاسخ به خبرنگار بازار کسب و کار در خصوص نمایشگاه عکس آت اوغلان گفت: محوریت این نمایشگاه عکاسی مستند و پوشش زندگی مردم ترکمن و گره خوردن زندگی آنان با اسب است.
    برپایی نمایشگاه‌عکس”آت اوغلان” در گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    محسن کابلی عکاس برجسته گرگانی با ۸ سال سابقه عکاسی حرفه ای  در حال حاضر نایب رئیس انجمن عکاسان استان گلستان است.

    برپایی نمایشگاه‌عکس”آت اوغلان” در گرگان

    کابلی ضمن کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی عکاسی و داوری جشنواره های مختلف تا کنون سابقه برگزاری ۳ نمایشگاه انفرادی و ۵۰ نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد.

    وی اخیراً نمایشگاه عکس “آت اوغلان” که با محوریت اسب ترکمن است را در نگارخانه ایران گرگان افتتاح کرد.

    محسن کابلی در پاسخ به خبرنگار بازار کسب و کار در خصوص نمایشگاه عکس آت اوغلان گفت: محوریت این نمایشگاه عکاسی مستند و پوشش زندگی مردم ترکمن و گره خوردن زندگی آنان با اسب است.

    وی افزود: عشق مردم ترکمن به اسب، در قالب مسابقات سوارکاری، زندگی روزمره و اتصالی که بین آن ها و اسب وجود دارد محوریت این مجموعه عکس است.

    محسن کابلی ضمن بیان اینکه عکاسی این مجموعه عکس از سال ۹۲ کلید خورد اظهار کرد: بدون شک موقعیت جغرافیایی و نزدیکی با قوم ترکمن یکی از عواملی بود که باعث شد این ایده به ذهن من خطور کند.

    این هنرمند گلستانی در خصوص برپایی این نمایشگاه در سایر نقاط کشور گفت: این نمایشگاه در شهر پاریس فرانسه به همت سفارت ایران در فرانسه و شهر بورسای ترکیه به همت شهردار این شهر با همین عنوان برگزار شد، اما در ایران تا کنون در هیچ شهری جز گرگان برپا نشده است.اما امیدواریم این اتفاق به زودی بیفتد.

    گفتنی است در حاشیه این مراسم از کتاب مجموعه عکس «آت اوغلان» اثر این هنرمند گرگانی رونمایی شد.

    لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۰ الی ۱۴ اسفند برپا بوده و هنردوستان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ از این مجموعه دیدن کنند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *