رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه دوم امسال، ۲ هزار و ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
×
×

کشف۲.۴تن موادمخدرطی نیمه دوم امسال در آذربایجان‌غربی

  • کد نوشته: 25787
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۲
  • ۰
  • رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه دوم امسال، ۲ هزار و ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
    کشف۲.۴تن موادمخدرطی نیمه دوم امسال در آذربایجان‌غربی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه دوم امسال، ۲ هزار و ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

    سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش دارد.

    وی اضافه کرد: بیشترین ماده مخدر کشف شده طی این مدت، تریاک بوده که به میزان یک هزار و ۶۳۱ کیلوگرم از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدت، ۶۷ شبکه مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شده است.

    وی اظهار داشت: همچنین در نیمه دوم امسال، ۲۳ هزار و ۷۵۰ عدد انواع قرص روانگردان در استان کشف و ضبط شده است.

    وی گفت: در این زمینه، ۶ هزار و ۶۱۱ نفر دستگیر شده اند که از این تعداد چهار هزار و ۸۸۴ نفر مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر، توزیع کننده و معتادان هستند.

    سرهنگ حق‌وردیان افزود: یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال نیز از اموال، دارایی ها و مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: در این رابطه ۲۸۳ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

    وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

    وی با اشاره به اینکه در این مدت ۷۰۹ فقره طرح مقابله با مواد مخدر در قالب طرح محورهای مواصلاتی، ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل اطراف مدارس در استان اجرا شده، اظهار داشت: این میزان اجرا و موفقیت طرح های مبارزه با مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش یافته است.

    آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *