×
×

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان
حوزه‌علمیه‌زنان‌گرگان با کاربری‌آموزشی افتتاح‌شد

  • کد نوشته: 26009
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سیده ‌نفسیه حسینی‌ واعظ در مراسم افتتاح 42 حوزه علمیه در سراسر کشور اظهار داشت:مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه (س) در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و حدود هزار و ۶۵۰ متر زیربنا در سه طبقه و ۱۰ کلاس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های هیات موسس، اعتبارات ملی و استانی و ردیف بودجه حوزه‌های علمیه کشور ساخته شد.
    حوزه‌علمیه‌زنان‌گرگان با کاربری‌آموزشی افتتاح‌شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان گفت: حوزه علمیه زنان حضرت صدیقه فاطمه (س) گرگان و حضرت فاطمه الزهرا (س) بندرترکمن امروز چهارشنبه همزمان با افتتاح چند مدرسه علیمه در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    حوزه‌علمیه‌زنان‌گرگان با کاربری‌آموزشی افتتاح‌شد
    حوزه‌علمیه‌زنان‌گرگان با کاربری‌آموزشی افتتاح‌شد
    حوزه‌علمیه‌زنان‌گرگان با کاربری‌آموزشی افتتاح‌شد

    به گزارش بازار کسب و کار سیده ‌نفسیه حسینی‌ واعظ در مراسم افتتاح ۴۲ حوزه علمیه در سراسر کشور اظهار داشت:مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه (س) در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و حدود هزار و ۶۵۰ متر زیربنا در سه طبقه و ۱۰ کلاس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های هیات موسس، اعتبارات ملی و استانی و ردیف بودجه حوزه‌های علمیه کشور ساخته شد.

    وی افزود: همزمان مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا (س) بندرترکمن نیز در زمینی به مساحت ۷۰۰ و با زیربنای ۲ هزار مترمربع در چهار طبقه با ۱۰ کلاس از محل اعتبارات خیرین توسط جمعیت تعاون اسلامی احداث گردید.

    وی ادامه داد: کاربری مدرسه گرگان آموزشی و کاربری مدرسه بندرترکمن اداری، آموزشی و خوابگاهی است.

    مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان تصریح کرد: از ابتدای تاسیس اولین مدرسه علمیه زنان گلستان در سال ۶۱ تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ طلبه زن از این مدارس فارغ‌التحصیل شدند.

    در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید علی طاهری با بیان اینکه مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (س) گرگان از سال ۸۱ توسط مرحوم آیت الله طاهری فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ طلبه در مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (س) گرگان در حال تحصیل هستند و برخی از این طلبه ها در فعالیت های پژوهشی و فرهنگی در سطح استان و کشور افتخارات خوبی بدست آوردند.

    وی در انتها افزود:مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (س) گرگان تا کنون ۱۵۰ فارغ التحصیل داشته که ۸۰ نفر از فارغ التحصیلان در شهر، روستا، تکایا و مدارس آموزش و پرورش مشغول به فعالیت های تبلیغی هستند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *